Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Els_175 schreef:Arioneo heeft ook een variant "experience". Ik gebruik zelf al de Orscana care en wil de experience ook kopen als hij officieel uit komt.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met deze variant.
Cer schreef:Els_175 schreef:Arioneo heeft ook een variant "experience". Ik gebruik zelf al de Orscana care en wil de experience ook kopen als hij officieel uit komt.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met deze variant.
Ik zat op de site te kijken, en de experience zou van de zomer uitgekomen zijn? Kijk ik er nu zo overheen??
Ik ben juist wel benieuwd naar de variant met HS meter erbij, dan heb ik gelijk alles in 1.
Zijn er al ervaringen met de Arioneo Experience?
Citaat:Thank you for your email and interest in Equimetre. We are in a controlled release of the product for the racing industry and we will then move the product to the sports horse.
May I suggest that you go onto our Performance page, below the video you will find a registration page. If you add your details and for which discipline you are interested we will update you as we move forward.
Jooliieen schreef:Romanoff schreef:Super service van hun! Vandaag al nwe clip binnen en deze werkt
Wat fijn! Hoe bevalt hij?