Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Lijkt mij hierop: https://www.horze.nl/hackamores/sprenge ... 13445.html
Wat de site zegt over deze hackamore: De Kombi-Hackamore biedt de mogelijkheid om een extra trens te bevestigen om het effect van de hackamore te versterken. Bekleed met lamswol.
Alleen zonder bontje op de neus.
[ Afbeelding ]
Change3x schreef:Ik zie toch veel liever dit met een fijne hand dan (onwetende) ruiters die met een gewone(re) optoming door de mond heen rukken en plukken.
En ja, bij deze ga ik er vanuit dat de ruiter van de foto waarom het gaat een fijne hand heeft.
Change3x schreef:Het zou best kunnen, wat je ook wel vaker ziet, is dat wanneer het nodig is de hackamore verbonden kan worden.
Shenavallie, jeetje wat kort door de bocht. Het is namelijk echt geen martelwerktuig.
Shenavallie schreef:Change3x schreef:Het zou best kunnen, wat je ook wel vaker ziet, is dat wanneer het nodig is de hackamore verbonden kan worden.
Shenavallie, jeetje wat kort door de bocht. Het is namelijk echt geen martelwerktuig.
Lees eens terug: ik wil niet weten wat het is, omdat het er voor mij uitziet als een martelwerktuig en dan tussen haakjes 'of dat al dan niet het geval is'). Dat is niet kort door de bocht dus, dat is gewoon een mening.