Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Hier kun je goed zien dat hij niet aansluit. En als ik bij mijn paarden tussen de voorbenen naar de Singel keek dan keek ik zo de Singel in. De sella sluit mooi aan.
[ [url=m/mHVEcL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muisssx schreef:damian23 schreef:Bij naar voren schuivende zadels wil een banaansingel nog wel eens helpen.
Uhu maar zorgt deze er ook voor dat de ellebogen vrij blijven want ik heb het gevoel dat deze singel er juist te dicht op komt dan? Of is dat idee van mij?
wwillemijn schreef:Hier kun je goed zien dat hij niet aansluit. En als ik bij mijn paarden tussen de voorbenen naar de Singel keek dan keek ik zo de Singel in. De sella sluit mooi aan.
s6801881 schreef:Ik had exact hetzelfde probleem en ben ook uitgekomen op de Rossner. Zadel ligt echt stabieler en niet meer in de huidplooien van de elleboog. Er lag bij de Divoza nog een mooiere, met een grotere boog naar voren. Fairfax geloof ik. Die is nog zachter en ruimer. Je zou ook een banaansingel kunnen overwegen. Maar qua prijs/kwaliteit zal ik de Rossner zeker aanraden.
bruintje123 schreef:wwillemijn schreef:Hier kun je goed zien dat hij niet aansluit. En als ik bij mijn paarden tussen de voorbenen naar de Singel keek dan keek ik zo de Singel in. De sella sluit mooi aan.
De fairfax moet toch juist daar op dat voorstukje los liggen? De zwevende rand.
http://www.ruitershoppasdedeux.nl/index ... e&aid=3036
valori schreef:De voorste singelstoot naar voren halen wil ook wel helpen om het zadel op zijn plek te houden. Als dat mogelijk is natuurlijk.