Oornetje geluid demping

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Johnnydepony

Re: Oornetje geluid demping

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:47

Die van mij is wel echt zwart.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:52

Mijn navy's van Equiline zijn gewoon donkerblauw.

Afbeelding

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 07:29

clijnie85 schreef:
Ik heb net een Equiline oornetje soundproof gekocht. Ik heb kleur navy besteld, maar het netje is echt heel donker blauw. Op de oren kan je zien dat het iets lichter is dan zwart, maar het netje is naar mijn mening zwart. Volgens de winkel zijn ze allemaal zo. Heeft iemand van jullie toevallig de Equiline navy?

Ja die heb ik, bij mij is deze ook heel donkerblauw maar daarom heb ik hem juist gekocht ik wilde die kleur donkerblauw. Ik vind het een heel erg fijn oornetje!!

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 07:29

Iriswolf schreef:
clijnie85 schreef:
Ik heb net een Equiline oornetje soundproof gekocht. Ik heb kleur navy besteld, maar het netje is echt heel donker blauw. Op de oren kan je zien dat het iets lichter is dan zwart, maar het netje is naar mijn mening zwart. Volgens de winkel zijn ze allemaal zo. Heeft iemand van jullie toevallig de Equiline navy?

bij mij is deze ook heel donkerblauw maar daarom heb ik hem juist gekocht ik wilde die kleur donkerblauw. Ik vind het een heel erg fijn oornetje!!

clijnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 00:20

Bedankt voor jullie reactie!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:14

Ik ben heel blij met mijn Schockemohle oornetje, mijn paard heeft ook kleine oren en deze valt erg goed.
(Ik had hem alleen iets naar achteren moeten trekken zie ik op deze foto)

Afbeelding

Lieve_Duc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:25

Iriswolf schreef:
Heb een paard met niet te grote oren maar wel een groot hoofd dus dacht ik koop maat pony maar hij ziet er nu echt uit als een ezel :D het oornetje is op de oren veel te groot passen er 2 per oor in en het netje valt niet mooi op zijn hoofd.

Mocht je geen andere meer vinden, kun je hem misschien bij de oren in laten nemen door iemand met een naaimachine. Doe ik ook bij de mijne :j