Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoZenn schreef:Die MFSC lijkt me erg zwaar, maar ik houd 'm in gedachten!
Een Zaldi testzadel had ik al ergens gevonden, die ga ik zeker proberen!
Maar even contact opnemen met Flevohorsesupport dus
Singel is zeker belangrijk, maar mijn westernzadel met gewone singel schuift niet. Nu zit het bevestigen natuurlijk anders, hij zit namelijk op 2 punten vast, maar toch.
ZoZenn schreef:Dit is super handig! En heel veel zadels
Hoe lagen de Soft balance boomloos, de Zaldi new Kent en de Ijslanderzadels?
dianaw33 schreef:Voor mijn buikige merrie boommaat 35, korte rug, terugliggende schouder in een jaar of 7 al geprobeerd: Euroriding diamant, Thorowgood T4 veelzijdig, K&M koudbloed versie, Zaldi New kent, Startrekk espaniola, startrekk dressuur, barefoot cheyenne. Karlslund Kontakt, freeform enduro, MSFC professional, Albion, Kieffer, Wintec, wide, Soft balance boomloos, PS, JC icelandic, Massimo, tolt, Massimo dressuur, massimo trail, en als laatste massimo veelzijdig en sinds kort een Zaldi San George met anatomisch kussen en elastische stoot. Die laatste 2 zijn een succes en die blijven vooralsnog.
Voor de rest: overal was wel iets niet goed aan, als je iets specifieks wilt weten over een bepaald merk en hoe het zich gedraagt om een rond kort paard, roep het, het is te veel om in een keer op te noemen.
(en ik ben vast nog wat zadels vergeten)
[/quote]Citaat:Sorry,hoor... maar ik lees in jouw reactie al 7 merken die allemaal dezelfde pasvorm hebben.
Kan heel interessant zijn voor de andere reaguurders,maar ik lees hier iemand die er niet zo heel veel van snapt..
Wellicht wat hard om het zo te stellen, maar na zulke uitgave's ga je jezelf toch een beetje inlezen?
Kan zijn dat je dat idd gedaan hebt, maar mogelijk ben je te goed van vertrouwen?