Fryso zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 17:38

Nee. Ik heb absoluut geen goede ervaringen meer. TS ik stuur je pb. Mocht iemand anders mijn verhaal willen horen, pb gerust.

Ik kan helaas niks anders dan mensen hier waarschuwen voor Fryso.

germie

Re: Fryso zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 18:04

Ik heb je pb gehad. En ik heb dus absoluut GEEN problemen met mijn Fryso. Ik ben blij, paard blij. Ook 7 jaar terug toen ik 2 jaar op een Fryso gereden heb. Ik zit gewoon het netst op dit zadel t.o.v. Zaldi, Stubben, Kent en Masters, Wintec. Dus het is niet dat iedereen er slechte ervaringen mee heeft.
Ik heb echt niets goeds te melden over Massimo. Anderen zijn daar weer blij mee. Mijn zadel trok scheef, buegelriemhaken raakten los, zwart leer werd bruin, en bleef maar inzakken. Dus dat was voor mij een rotzadel.
Dus ik zie Fryso niet als slecht.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:27

Daar ben ik heel blij mee voor je germie!

Helaas net via pb drie mensen met dezelfde ervaringen als ik. Maar goed om te horen dat het dus ook goed kan gaan.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:43

Ik heb sinds ongeveer een halfjaar een Fryso Legato. Aan laten passen/opvullen door hen en verder nog geen problemen mee gehad. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:45

igor001 schreef:
Daar ben ik heel blij mee voor je germie!

Helaas net via pb drie mensen met dezelfde ervaringen als ik. Maar goed om te horen dat het dus ook goed kan gaan.

Jep, hier precies hetzelfde. Ook geen goede ervaringen..

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:47

Ik ben wel benieuwd waar al die slechte ervaringen dan vandaan komen? Is het product niet juist of ligt het aan de deskundigheid van de mensen?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:59

Ik heb een Fryso zadel! Al jaren!
Ik wil niets anders, super service, vriendelijke mensen. En natuurlijke fijne zadels.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:25

Origineel schreef:
Ik ben wel benieuwd waar al die slechte ervaringen dan vandaan komen? Is het product niet juist of ligt het aan de deskundigheid van de mensen?

Ja dat was ik me dus ook net aan het afvragen...
Zijn de zadels op zich niet in orde qua materiaal of worden ze door de mensen van Fryso niet goed aangemeten?

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:25

Nouvel schreef:
Origineel schreef:

Ja dat was ik me dus ook net aan het afvragen...
Zijn de zadels op zich niet in orde qua materiaal of worden ze door de mensen van Fryso niet goed aangemeten?

Origineel schreef:

Aan beiden. En misschien dan vooral aan de mensen die hun product tegen beter weten in verdedigen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 00:39

Met het zadel zelf geen negatieve ervaringen. Kwaliteit leek mij prima. Maar ik vond de geleverde service gewoon niet oke.... fout geleverd zadel, waar ik meerdere keren wat over gezegd heb en dan vervolgens maar blijven betalen vind ik niet oke!