Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:ik zou gaan voor een boomloos zadel. Zoals bv barefoot, ghost of hidalgo. Met een goede pad eronder kom je al een heel eind.
Ragdollcat schreef:Duhelo schreef:ik zou gaan voor een boomloos zadel. Zoals bv barefoot, ghost of hidalgo. Met een goede pad eronder kom je al een heel eind.
Boomloos is een hele vervelende zadel.
Velen zijn weer erop teruggegaan naar een zadel met boom, want het schuift steeds en ook niet zo fijn in gebruik met stijgbeugels, dat is een aanslag op een rug hierdoor.
Ragdollcat schreef:Duhelo schreef:ik zou gaan voor een boomloos zadel. Zoals bv barefoot, ghost of hidalgo. Met een goede pad eronder kom je al een heel eind.
Boomloos is een hele vervelende zadel.
Velen zijn weer erop teruggegaan naar een zadel met boom, want het schuift steeds en ook niet zo fijn in gebruik met stijgbeugels, dat is een aanslag op een rug hierdoor.
Ragdollcat schreef:Is wel weer iets van 8 jaar geleden.
Maar dan nog...........heb genoeg gezien en ben er geen fan van en dat hoeft ook niet meer, want ik heb geen paard meer (heerlijk paardvrij nu).
Daphneeeej schreef:Ragdollcat schreef:Is wel weer iets van 8 jaar geleden.
Maar dan nog...........heb genoeg gezien en ben er geen fan van en dat hoeft ook niet meer, want ik heb geen paard meer (heerlijk paardvrij nu).
Mocht je je ooit bedenken. Bij mij zijn mensen altijd welkom om mijn boomloze zadels te bekijken en proberenZodat ze kunnen zien dat boomloos net zo is als boomzadels.