Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floortz schreef:Ik heb de Lato (grote maat, iets aangepast kopstuk want dat was veul veul te groot) maar mijn paard doet het er niet goed op. Hij gaat dan zelf een beetje de navigatie overnemen...als iemand een kaak- of kinkruiste wil ruilen voor een Lato; ik houdt me aanbevolen.
Toasted schreef:Oh wat fijn om te horen! Maakt me alleen nog maar nieuwsgieriger hihi
astridastrid schreef:Toasted schreef:Oh wat fijn om te horen! Maakt me alleen nog maar nieuwsgieriger hihi
Wist je dat we ook een Kaptoom hebben waar je bitloos mee kunt rijden (ook met bit trouwens)? Die is helemaal te gek, super pasvorm, goede kwaliteit. Hij heet "Kaptoom leder". Ze gaan bij ons superhard, volgens mij zijn ze bij ons zelfs op dit moment uitverkocht. Maar liggen vast nog wel ergens in de winkel.
Mariett schreef:Is dat deze?
https://cdn.agradiservices.net/products ... 746778.jpg
Ziet er tof uit! Alleen zo te zien kan het paard de ringen wel op de neus voelen, om die reden zou ik hem zelf niet willen.
Toasted schreef:Op touwhalsters.nl staan ook een aantal mooie thanks! En ook niet zo duur.
@Monique: Ik wil liever echt een hoofdstel gezien dat toch wat meer aansluiting geeft op het hoofd om zo de nodige ruis te voorkomen.
Granoek schreef:In welke maat heb je de Lato?