LadyMadonna schreef:Ik bedoelde de bonte, maar die van jou ik ook knap hoor
ohh blond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyMadonna schreef:Gave pony heb je!
Onthoudt dat het een wedstrijd is en geen carnavalsshow. Ik zou 1 ding pakken dat eruit springt (jasje of dekje) en verder echt details, dus inderdaad een bood biesje of een rood knoopje...
Koper schreef:Rood met bordeaux zou ik niet doen. Rood is al druk genoeg, als je verschillende soorten rood pakt wordt het slordig en onverzorgd. Net zoiets als dat je in het grijs zou starten maar dan je jasje, dekje en cap allemaal een andere kleur grijs![]()
Gekleurde hoofdstellen op wedstrijd vind ik sowieso niks. Kies dan liever een hoofdstel in de zelfde kleur als je zadel met een rood onderlegde neusriem en iets roods in de frontriem. Uiteraard zelfde kleur rood als je jasje en als de details in je dekje.
Jaan81 schreef:Ik zou ook geen rood hoofdstel nemen, zeker niet als het een andere kleur rood is dan de rest. Je hebt een zwart zadel, er zijn superleuke zwarte hoofdstellen die rood onderlegd zijn. Dat zou denk ik erg leuk staan erbij.
Koper schreef:Ik vind die neusriem veel te breed en lomp voor jouw pony. Denk dat een zwart hoofdstel met een smallere neusriem en een frontriem met mooie rode steentjes of een rood onderlegje hem veel beter zouden staan.
Edit: zelfde als friesam dus
Nena_Kling schreef:Koper schreef:Ik vind die neusriem veel te breed en lomp voor jouw pony. Denk dat een zwart hoofdstel met een smallere neusriem en een frontriem met mooie rode steentjes of een rood onderlegje hem veel beter zouden staan.
Edit: zelfde als friesam dus
okay, ik zal wel even rond gaanm zoeken, tips? mag niet te duur worden helaas... ben nog maar een kind, afhankelijk van mn ouders...
Kaitlyn schreef:Ik start in het springen in het rood.
[ Afbeelding ]
Ik heb een rood jasje, rode beugels, rood dekje en rode beschermers.
Zit er nog aan te twijfelen dat als ik ooit spoortjes vindt in dezelfde kleur ook rode spoortjes om te doen, maar dat is het dan ook.
Verder heb ik bruin tuig en een simpele parelfrontriem. Wilde daarin juist niks met rood doen om te voorkomen dat het echt druk wordt.
Grainey schreef:Ik rijd ook in een rode set, zelf rode/zwarte accenten op een wit dekje gemaakt, een rood/witte plastronspeld en een zelf gemaakte rode frontriem (die je niet kunt zien door de kuif). Een witte rijbroek met rode afwerking (niet uitgezocht, maar tegenaan gelopen voor 2.50 dus tsja, dan maar doen
) en een bruin jasje met bruine cap omdat dat de goedkoopste waren
Maar ik zou zelf liever helemaal in het zwart gaan, maar dan moet ik eerst nog even sparen...
![]()
[ [url=m/GyaPgo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op wedstrijd:
[ [url=m/kFPcE0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MgXElB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Qua te druk, ik was bang dat dat van mij veel te druk zou zijn, maar zoals de accenten in de frontriem, dekje en plastronspeld zitten, vind ik het reuze meevallen. Ik vermoed dat als je jasjes, dekjes en tuigage in felle kleuren zou hebben dat het dan gauw te druk is, zolang het accenten zijn, dan is het gauw te doen. Dat hoofdstel hierboven met rood onderlegd, daar heb ik dan wel weer een zwak voorMaar ik vermoed dat dat té gaat zijn...