Ze hebben een hoop nieuwe modellen zie ik op de website, deze vind ik ook erg mooi:
https://www.harryshorse.com/nl/catalogu ... .28002159/
Hele brede neusriem staat mijn paard helaas niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridastrid schreef:Ik ben inkoper bij Harry's Horse en koop o.a. de hoofdstellen in. Onze nieuwste hoofdstellen komen echt bij de beste hoofdstellenfabriek in de markt vandaan (maken alle TOP merken). Daar ben ik HEEL trots op.
Een in Nederland bekende Bitfitter vroeg mij ook of dit hoofdstel nog kwam. Ze boekt er goede resultaten mee (betere drukverdeling van de neusriem, toch uitgesneden bij bit en jukbeenderen, mooi anatomisch kopstuk).
Het was inderdaad oorspronkelijk bedoeld als eenmalig. Maar met zulke positieve berichten zal ik nog eens bespreken in ons assortimentsoverleg. ALS dat dan doorgaat, duurt het wel even voor ze er weer zijn, dus als je hem echt graag wilt, zou ik snel bestellen.
Zelf ben ik WEG van het Comfort hoofdstel, het is SUPER soepel en mijn paard vind hem super comfortabel. Hier een foto van een van het eerste monster:
[ [url=m/5s2E08.jpg]Afbeelding[/url] ]
liesen schreef:astridastrid schreef:Ik ben inkoper bij Harry's Horse en koop o.a. de hoofdstellen in. Onze nieuwste hoofdstellen komen echt bij de beste hoofdstellenfabriek in de markt vandaan (maken alle TOP merken). Daar ben ik HEEL trots op.
Een in Nederland bekende Bitfitter vroeg mij ook of dit hoofdstel nog kwam. Ze boekt er goede resultaten mee (betere drukverdeling van de neusriem, toch uitgesneden bij bit en jukbeenderen, mooi anatomisch kopstuk).
Het was inderdaad oorspronkelijk bedoeld als eenmalig. Maar met zulke positieve berichten zal ik nog eens bespreken in ons assortimentsoverleg. ALS dat dan doorgaat, duurt het wel even voor ze er weer zijn, dus als je hem echt graag wilt, zou ik snel bestellen.
Zelf ben ik WEG van het Comfort hoofdstel, het is SUPER soepel en mijn paard vind hem super comfortabel. Hier een foto van een van het eerste monster:
[ [url=m/5s2E08.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kun je dit Hoofdstel al ergens krijgen? Zie nu oas dat die anders is. Met elastiek tussen het kopstuk toch? Dat lijkt mij ook wel wat!