Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bontejames schreef:magootie schreef:Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar geloof dat hij rond de 32 euro wasEn de rest van het hoofdstel kan je ook helemaal zelfs kiezen kwa kleur en vorm en zo, heel handig!
Niet voor het hele hoofdstel neem ik aan.. alleen de neusriem toch?
Capriootje schreef:Dy'on heeft een hele mooie! Had hem van de week vast en echt prachtig leer. Helaas voor mij was de bruine kleur niet de juiste. Helaas ietsje boven je budget maar ik vind het wel een goede prijs voor de kwaliteit!
https://www.hetgareel.nl/dyon-hoofdstel ... -b147.html
edit; hier alleen in bruin maar in de winkel hing hij ook in het zwart !
bontejames schreef:Bridle 2 fit is het niet geworden voor mij. Super maar niet de makkelijke optie om lage neusriem in je winkelmandje te doen op de site. Ik heb geen zin om moeite te doen en speciaal contact op te nemen. Wil het liefst gewoon een kant en klaar hoofdstel bestellen.
EDIT: wie heeft er ervaring met het Rambo micklem hoofdstel? Vergelijkbaar met een lage neusriem?
Daphneeeej schreef:bontejames schreef:Bridle 2 fit is het niet geworden voor mij. Super maar niet de makkelijke optie om lage neusriem in je winkelmandje te doen op de site. Ik heb geen zin om moeite te doen en speciaal contact op te nemen. Wil het liefst gewoon een kant en klaar hoofdstel bestellen.
EDIT: wie heeft er ervaring met het Rambo micklem hoofdstel? Vergelijkbaar met een lage neusriem?
er loopt een anatomisch hoofdstel topic waar de rambo veel besprokenword. De druk/ondersteuningnopnhet bit is vergeliikbaar met een lagen neusriem. Alleen ligt het deel op de neus op een mooiere plek dan bij een lage neusriem
Westhof schreef:Dat hoofdstel van CB ziet er wel goed uit. Hoofdstel doet me denken aan de Hööks Fenton Fairfield. De neusriem daarvan heeft dezelfde werking als een mexicaanse neusriem. Ik denk dat het hoofdstel van CB een vergelijkbare werking heeft. Mooie hoofdstellen, maar vanwege de inwerking viel hij voor mij daarom af.
Ik heb zelf ook een Rambo Micklem Competition, maar ik vind de kwaliteit van het leer uitermate slecht voor de prijs die je ervoor betaalt. Mijn pony liep er ook niet beter op dan op zijn normale hoofdstel.