Ja, ik zag het halster dat je denk ik bedoelt ook. Komt precies overeen. Maar gebruiken zij helemaal geen merkjes?
BrankaZ
Geplaatst: 10-04-17 15:01
Nee, volgens mij zitten er geen merkjes aan. Heb even een oude foto opgezocht en als je wat inzoomt op de neusriem zie je dat het lusje van de sperriem hetzelfde is.
Geen idee of ze de hoofdstellen nog maken. Kan het niet terugvinden op internet. Was destijds (10 jaar terug) geen goedkoop hoofdstel, geloof rond 130 euro. Maar het leer is wel mooi gebleven. Was vanaf het begin al soepel.
Die had ik ook gevonden, maar ligt het aan mijn telefoon dat ik niets aan kan klikken? Ook de facebook pagina krijg ik niet gevonden.
Tigra_
Geplaatst: 10-04-17 16:46
TC zadels worden niet meer gemaakt onder die naam. Het enige wat ik weet is dat het toen Mac Rider werd of samen gevoegd werd maar wat daar nu nog van over is geen idee.
Weet eigenlijk niet of dat TC een logo had. Mij zegt het verder niets het hoofdstel.
DieL_Zor
Geplaatst: 10-04-17 17:06
Hm mijn vorige bijrijpaard had ook een zadel en hoofdstel van TC en nu ik het zo zie lijkt dat hoofdstel er inderdaad wel erg op! Kopstuk en sperriemlusje zien er vooral bekend uit. Dat lusje is net iets breder dan dat ik bij andere hoofdstellen vaak zie. Fijn spul hoor
Zowel het zadel als het hoofdstel hadden geen merknaampje ergens op staan, geloof niet dat ze echt een logo hadden nee.
Zal even kijken of ik nog ergens een goede foto kan vinden.
Edit: geen hele charmante en goede foto maar heb even niets anders voorhanden
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 10-04-17 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Net even gekeken en het kopstuk, de afwerking van de neusriem en het lusje komen overeen met mijn (oude) TC hoofdstel. Kleur komt overeen met mijn TC halster. Ik ben er wel zeker van dat het hoofdstel van de ts van dat merk is.