Ik zal er eens opletten bij de bitten hoe ze aflopen. Zal ook overwegen met de bitfitter welke maat het beste bij haar past.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Harry horse hulstrens heb ik dus. Word ze compleet gek op, rennen/vluchten hele lijf wegdrukken tot ze onregelmatig word. Ander bitje erin en totaal andere pony. Ik denk dat sweet iron meer koper bevat dan Sensogan?
Binnenkort komt de bitfitter terug. Nu haar mond weer laten helen en aluin smeren
Daphneeeej schreef:Saaams schreef:Harry horse hulstrens heb ik dus. Word ze compleet gek op, rennen/vluchten hele lijf wegdrukken tot ze onregelmatig word. Ander bitje erin en totaal andere pony. Ik denk dat sweet iron meer koper bevat dan Sensogan?
Binnenkort komt de bitfitter terug. Nu haar mond weer laten helen en aluin smeren
Wat ik begreep is het sweet iron gebrand ijzer. Dus weet niet of dat koper bevat.
Saaams schreef:Ze begon met hangen op t moment dat ze ontspande en bij spanning kaken vastzetten en bit pakken, dit was ook niet voorwaarts op te lossen ect.
Door dit trust stangetje loopt ze gewoon heen. Waar je normaal 2 vingers nodig hebt om haar zachtjes kneepjes te geven en een binnenbeen, reageert ze nu gewoon niet en moet je echt druk zetten wil je gedaan krijgen wat je vraagt, dat is geen goede communicatie.
Nogmaals op de sprenger watertrens liep ze verder helemaal top tot we dus achter de plekjes kwamen. Het is maar aan 1 kant en dit is een voorbeeld ervan:
[ [url=m/AJSpmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saaams schreef:Maar dat gaat toch roesten en roest bevat koper? Het is niet officieel dat dat ons probleem is. We hebben er (nog) geen bloedonderzoek naar gedaan maar het kan wel een grote aanleiding zijn ivm de overgang en nooit klachten.
Is dat stangetje niet per definitie strenger omdat het niet buigt?
nicky_rilana schreef:Saaams schreef:Ze begon met hangen op t moment dat ze ontspande en bij spanning kaken vastzetten en bit pakken, dit was ook niet voorwaarts op te lossen ect.
Door dit trust stangetje loopt ze gewoon heen. Waar je normaal 2 vingers nodig hebt om haar zachtjes kneepjes te geven en een binnenbeen, reageert ze nu gewoon niet en moet je echt druk zetten wil je gedaan krijgen wat je vraagt, dat is geen goede communicatie.
Nogmaals op de sprenger watertrens liep ze verder helemaal top tot we dus achter de plekjes kwamen. Het is maar aan 1 kant en dit is een voorbeeld ervan:
[ [url=m/AJSpmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn typische wondjes van een te groot bit. Ik zou gewoon eens een smaller bit proberen.