Froemel schreef:Mijn bbp is gisteren binnengekomen! Ik ga vandaag naar stal om hem uit te testen.
[ [url=m/9z4HVz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie warme kleur.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Froemel schreef:Mijn bbp is gisteren binnengekomen! Ik ga vandaag naar stal om hem uit te testen.
[ [url=m/9z4HVz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie warme kleur.Ik had de bruine nog niet in het echt gezien (had zelf de creme/zwarte dressuurvariant). Is dit de barokke variant of de Flowfinder?
Anoniem schreef:Zijn hier recente ervaringen?
Evt ook iemand met n barock of een endurance?
Anoniem schreef:Maar qua gevoel dan wel hetzelfde??
Dan kan ik m evt denk ik met de boomloze passervice wel mee vragen..
Heb je er close contact mee?
Anoniem schreef:Rijden jullie ook met beugels?
Daphneeeej schreef:Anoniem schreef:Heb je daar een foto van, die ken ik nog niet.
[ [url=m/TDxbfB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is een ‘simpelere’ versie van de Fellsattel en dan ook zonder lamsvacht. (ik vind wol te glad zitten, suede zit stroever) Zit volgens grandeur een soort zitversmalling in verwerkt.
Skippy01 schreef:Daphneeeej schreef:
[ [url=m/TDxbfB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is een ‘simpelere’ versie van de Fellsattel en dan ook zonder lamsvacht. (ik vind wol te glad zitten, suede zit stroever) Zit volgens grandeur een soort zitversmalling in verwerkt.
Ow wow, jij hebt hem! Vind deze zó gaaf... maar euhm, prijskaartje... Toch maar voor de brockamp support gegaan - iets met 'net een nieuw zadel besteld' ook...
Daphneeeej schreef:De brockamp heb ik ook maar de grandeur is toch weer zo anders! Brockamp is dan echt een slap pannenkoekje hihi.(ookal blijft die ook super fijn). Ik ben toch gezwicht voor de grandeur omdat ik weer merkte dat ik eigenlijk het liefst op een barebackpad rijdt dan op een zadel. Rijdt dan voor mijzelf met veel meer gevoel en merk dat ook aan mijn paard. Maar het bos in voor een flinker ritje vind ik op mijn brockamp wel iets spannend en vind de optie van beugels aan de Grandeur wel fijn idee daarvoor.