Ladygiroc schreef:Misschien is verf in die kleur makkelijker te vinden zodat je een neusriem gewoon kan verven?
Daar kan ik wat mee, bedankt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nielojram schreef:Ashleytjuhh schreef:tevens heb ik aan meerdere jury leden dit laten in en word inderdaad niet toegestaan helemaal een bit met versiersels er op niet.
En wat de onderbouwing van die juryleden dan?
TS heeft gelijk, het is een hoofdstel, en als er een neusriem aankomt, is het Engels lijkend.
germie schreef:Nielojram schreef:En wat de onderbouwing van die juryleden dan?
TS heeft gelijk, het is een hoofdstel, en als er een neusriem aankomt, is het Engels lijkend.
Precies, er staat NERGENS dat er geen versiersels op mogen zitten, want dit is namelijk EXACT gelijk aan blingbling wat ook gewoon mag. Maar ik heb nu wat tips en ga eens goed nadenken. Dit gaat het meest gave Engelse hoofdstel worden wat er ooit geweest is![]()
![]()
![]()
Nielojram schreef:De rozetten voornamelijk bij de bak stukken mogen niet omdat die niet zoals engels hoofdstel is.
ts op het frontriem en neusriem mag je wel versieringen hebben op het BIT mag dit alleen niet zoals jjj het zelf wilt
emmaudb schreef:http://www.westernspul.nl/index1.html
Ik heb zelf een hoofdstel met sunburst dots en daar heb ik de neusriem rechts boven bij. Ik kan niet goed zien of jouw hoofdstel dit ook heeft maar misschien past het er bij. En ze hebben natuurlijk ook nog andere neusriemen.
[ [url=m/JQ0mxm.jpg]Afbeelding[/url] ]
emmaudb schreef:Ik heb deze op z'n kortst zitten. En hij kan nog wel een aantal gaatjes groter. Dus als je paar geen hele grote full heeft dan past het wel denk ik
Ladygiroc schreef:Gaaf bit!
Maar ik vind die zwarte neusriem er niet bijpassen. Tenminste, neem aan dat je die bedoelt?
Dat zwart zie je naast het bakstuk zitten, das toch geen porum, zwart en bruin naast elkaar..
Ben wel benieuwd naar het totaalplaatje zo!
Ladygiroc schreef:Die neusriem van mariett kan je meteen met je bit meebestellen