Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Laten we eerlijk wezen, €700,- voor een tweedehans zadel is niet veel. Er wordt bij de Countrymill geen rommel verkocht. En door het enorme verloop aan tweedehans zadels is er niet altijd iets passends, maar het kan zomaar zijn dat het een week later wel het geval is.
En tjah, ze hebben ook regelmatig stagaires in de winkel staan. Die zijn niet altijd even handig met de omgang van klanten, die moeten het ook leren.
Silly_Woman schreef:finnens schreef:Morgen is de dag dat ik mag gaan zadelpassen!![]()
Heb mijn budget nog wat omhoog kunnen schroeven.. zal morgen nog even laten weten of het gelukt is.
Wij gaan ook morgen! Ons inruilzadel gaat ook meeDus misschien krijg je die wel te passen
Veel succes!
ikheetesmee schreef:Succes met het passen!
Is dit de zaak waarin ze werken met een druk meter. Zag daar iets van op Facebook voorbij komen en vond het eeg interssant. Ben benieuwd naar jullie ervaring
scooby09 schreef:Tja als je niet tevreden was had je dat misschien beter bij Herman gelijk neer kunnen leggen.
Maar net als zoveel dingen zal je altijd mensen hebben die iets of iemand heel fijn vinden en anderen weer precies niet.
finnens schreef:Ik ben geslaagd ja! Eerste zadel was meteen goed en binnen m'n budget.
Alleen vond ik het wel een beetje apart gaan. Zadel erop gelegd en het lag goed. Toen mocht ik gaan rijden. Hij bleef toen ik aan het rijden was iets van een kwartier weg, nog even vanaf de bakrand gekeken en goedgekeurd. De zadelmaker die ik normaal had gaat helemaal voelen enz en nu kreeg ik weinig reactie wat er precies goed was, waar je het aan kon zien etc. Moest er om vragen. Ik had ook niet verwacht dat er met dekje gereden moest worden.
Maar buiten dat waren ze erg vriendelijk en konden na mijn vragen alles wel goed uitleggen.
finnens schreef:Ik ben geslaagd ja! Eerste zadel was meteen goed en binnen m'n budget.
Alleen vond ik het wel een beetje apart gaan. Zadel erop gelegd en het lag goed. Toen mocht ik gaan rijden. Hij bleef toen ik aan het rijden was iets van een kwartier weg, nog even vanaf de bakrand gekeken en goedgekeurd. De zadelmaker die ik normaal had gaat helemaal voelen enz en nu kreeg ik weinig reactie wat er precies goed was, waar je het aan kon zien etc. Moest er om vragen. Ik had ook niet verwacht dat er met dekje gereden moest worden.
Maar buiten dat waren ze erg vriendelijk en konden na mijn vragen alles wel goed uitleggen.
Silly_Woman schreef:finnens schreef:Ik ben geslaagd ja! Eerste zadel was meteen goed en binnen m'n budget.
Dat is apart!
Hebben ze niet het paard gecontroleerd op reflexen enzo?
Wij hebben bij alle 3 de paarden een hele check gehad en een aardig ruime pas sessie met de zadels.
Onze tinker was een uitdagingvanwege zijn bouw, maar ook daar is het gelukt! We hebben een extra wijde boom (iets met een paarse variant
)
Welk zadel heb je nu?