Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Herfstdraad schreef:wwillemijn schreef:Voor het bedrag van de BR kun je ook iemand van Bridle2fit laten komen. Dan heb je een anatomisch hoofdstel dat ter plekke op maat bij elkaar wordt gezocht qua onderdelen.
Toevallig op de friese hengstenkeuring voor het eerst in contact gekomen met deze mensen. Mevrouw in de stand was ontzettend vriendelijk maar wist mij niet helemaal te overtuigen. Ook zit ik in Friesland, vaker wel iets moeilijker om dan iemand langs te krijgen.
Kun jij iemand aanbevelen?
melissa_93 schreef:Ik heb gisteren een Bridle2fit hoofdstel laten aanmeten op mijn paard. Vind het leer erg fijn aanvoelen en veel mogelijkheden. Waarschijnlijk eind deze week of volgende week binnen dus kan ik nog niet wat vertellen over hoe het zich houd.
Ik heb deze laten aanmeten bij Bitfitservice.nl uit Almelo
wwillemijn schreef:melissa_93 schreef:Ik heb gisteren een Bridle2fit hoofdstel laten aanmeten op mijn paard. Vind het leer erg fijn aanvoelen en veel mogelijkheden. Waarschijnlijk eind deze week of volgende week binnen dus kan ik nog niet wat vertellen over hoe het zich houd.
Leuk! Wat heb je gekozen qua neusriem, kopstuk en frontriem?
Dit is de mijne
[ [url=m/wncNsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
wwillemijn schreef:melissa_93 schreef:Ik heb gisteren een Bridle2fit hoofdstel laten aanmeten op mijn paard. Vind het leer erg fijn aanvoelen en veel mogelijkheden. Waarschijnlijk eind deze week of volgende week binnen dus kan ik nog niet wat vertellen over hoe het zich houd.
Leuk! Wat heb je gekozen qua neusriem, kopstuk en frontriem?
Dit is de mijne
Herfstdraad schreef:Leuk! Wat heb je gekozen qua neusriem, kopstuk en frontriem?
Dit is de mijne