Bruin zadel (bruin tuig) op zwart paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quizomodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:54

Hier nog een foto van mijn hoofdstel:Afbeelding
Op de foto heb ik nog wel een zwart zadel, maar heb inmiddels een zwart/ bruin zadel. Heb bij het hoofdstel de lus van de sperriem laten verwijderen, heb het nooit zo op sperriempjes

Ik blijf erbij dat bruin juist erg gaaf is op donkere paarden
Laatst bijgewerkt door Quizomodo op 15-02-17 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:59

ik moest er eerst erg aan wennen, maar vind het nu wel mooi.
Dit is mijn combi:
Afbeelding

Quizomodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:00

kaatjemuts schreef:
ik moest er eerst erg aan wennen, maar vind het nu wel mooi.
Dit is mijn combi:
[ Afbeelding ]

Ook erg mooi! En zonder sperriem aan het hoofdstel, dat zie ik graag ;)

Anoniem

Re: Bruin zadel (bruin tuig) op zwart paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:09

Ik kan niet wachten tot mijn zadel binnen is! Omdat het type zadel wat ik besteld heb niet zo vaak in het bruin besteld wordt moet hij helemaal uit australie komen :oo
Dus tot die tijd weet ik niet eens de exacte kleur bruin.. Vind ik erg lastig en tegelijk ook erg spannend, want ik kan dus ook nog niet opzoek naar een hoofdstel of singel omdat ik de kleur bruin nog niet weet :o

Quizomodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:21

Shanna schreef:
Ik kan niet wachten tot mijn zadel binnen is! Omdat het type zadel wat ik besteld heb niet zo vaak in het bruin besteld wordt moet hij helemaal uit australie komen :oo
Dus tot die tijd weet ik niet eens de exacte kleur bruin.. Vind ik erg lastig en tegelijk ook erg spannend, want ik kan dus ook nog niet opzoek naar een hoofdstel of singel omdat ik de kleur bruin nog niet weet :o

Ben benieuwd! Wel even showen als je m hebt he? En een beetje verschil kwa kleuren bruin is vaak nieteens zo erg opvallend, tenzij je cognac bij havanna hebt ofzo ;)