Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eight schreef:De wintec wide is gewoon heel erg hard, als je daar geen problemen mee hebt is het een prima zadelweinig onderhoud en blijft lang netjes. Maar ik vind Bates veel fijner zoals ik in mijn eerdere bericht schreef
_suus19_ schreef:Ik vind zelf een stevig/hard zadel wel prima. Een kussentje waar je in verdwijnt kan ik echt niet mee rijdenIk rij het beste op mijn Kadet ponyzadeltje. Helaas is die niet te verstellen en past deze pony die niet.
Raar dat wintec zoveel sneller kapot lijkt te gaan dan thorrowgood?! Precies dezelfde prijsklasse.
Ik neigde erg naar de kent and masters omdat dat toch een leren zadel is en goed te betalen. Maar ik heb een aantal foto's/filmpjes gemaakt tijdens het zadel passen en dat model ligt toch echt een stuk minder lekker op de pony. Haar comfort gaat voor. De bates vind ik te duur, dus wordt het de wintec. Ik ben benieuwd... Door jullie reacties twijfel ik wel, maar weinig keus helaas.
Waar woon je patriciadr? Ik had mariska van oest erbij uit Kootwijkerbroek. Zij heeft ook veel kent and masters zadels en komt door het grootste deel van Nederland. Echter geeft ze wel eerlijk aan als ze denkt dat het merkt niet goed past bij het paard, dus het zou best kunnen dat zij je uiteindelijk een ander merk aanraadt.