Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:Nee hoor Picasso, deze hoofdstellen zijn ronduit saai te noemen, dr zit geen steentje of stikseltje extra op. Ik heb de eerste gekregen toen ik m'n eerste paard in de z reed en subtop wilde gaan starten, en de andere heb ik voor t tweede paard toendertijd gekocht. En als ik om me heen kijk heb ik de saaiste en onopvallendste hoofdstellen van iedereen....
Picasso schreef:knollentuin schreef:Nee hoor Picasso, deze hoofdstellen zijn ronduit saai te noemen, dr zit geen steentje of stikseltje extra op. Ik heb de eerste gekregen toen ik m'n eerste paard in de z reed en subtop wilde gaan starten, en de andere heb ik voor t tweede paard toendertijd gekocht. En als ik om me heen kijk heb ik de saaiste en onopvallendste hoofdstellen van iedereen....
Maar iedereen weet wel hoe duur ze zijn en dat moet toch getoond worden? Hahaha... Nee hoor, ieder z'n ding; lekker doen als je er gelukkig van wordt, ik vind het de prijs niet waard. Denk oprecht dat de goedkopere versies even duurzaam zijn.
Nachocheese schreef:Als je geld over hebt, waarom niet.
Ik heb toen ik nog veel bij m'n bijbaan werkte hard gespaard, en een Otto Schumacher hoofdstel gekocht. Toen was ik ook rond de 800 euro kwijt. Ik was er destijds heel erg blij mee. Helaas paard verkocht na enkele maanden en er bar weinig voor teruggekregen
Picasso schreef:Nachocheese schreef:En ook al moet het wel getoond worden? Boeiend. Daar gaat zon beetje alles toch over? Wie het mooiste paard heeft, wie de dikste auto heeft en ga maar door.
Ik kan mij daar echt niet druk over maken
Ik maak me er ook niet druk om: moet er gewoon om lachen!