Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gulpje schreef:Bucas mag niet bepalen voor welke prijs winkels hun producten aanbieden. Geen enkele leverancier mag dat. (Altijd één van de eerste dingen die ik aan artiesten moet uitleggen als ze zeggen voor welk bedrag ze hun album op Bol willen hebben.) En volgens mij is het ook verboden om te stoppen met leveren als de retailer tóch meer korting geeft dan de leverancier wil maar dat moet ik even nazoeken.
Vicky, weet jij of retailers een overeenkomst moeten maken met Bucas voor ze producten kunnen afnemen?
Vicky_88 schreef:Bucas heeft er dan geen moeite mee om de toevoer te stoppen en de dealerlicentie in te trekken.
Wil je bucas verkopen zul je onder hun regels moeten spelen
Laulitz schreef:Vicky_88 schreef:Bucas heeft er dan geen moeite mee om de toevoer te stoppen en de dealerlicentie in te trekken.
Ik heb toch tot 2x toe Bucas Smartex Extra's kunnen kopen voor 180 ipv 230 euro en die winkel verkoopt ook nog gewoon Bucas hoor...
Laulitz schreef:Vicky_88 schreef:Bucas heeft er dan geen moeite mee om de toevoer te stoppen en de dealerlicentie in te trekken.
Ik heb toch tot 2x toe Bucas Smartex Extra's kunnen kopen voor 180 ipv 230 euro en die winkel verkoopt ook nog gewoon Bucas hoor...