Bit van 16 cm lijkt mij wel erg dik namelijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inxs schreef:Ik had al eens met een scheef oog naar Myler gekeken, maar de testers zijn alleen verkrijgbaar in 12,5 en groter. Men wil wel een 11,5 bestellen, maar deze wordt dan niet retour genomen, dus verplichte afname
tamary schreef:Inxs schreef:Ik had al eens met een scheef oog naar Myler gekeken, maar de testers zijn alleen verkrijgbaar in 12,5 en groter. Men wil wel een 11,5 bestellen, maar deze wordt dan niet retour genomen, dus verplichte afname
Myler op die foto lijkt behoorlijk op een billy allen mondstuk (western bitje). Loopt hier alles fijn op. incl. 1 die op enkel gebroken altijd klooide/struikelde (van het niet opletten) en op dubbel gebroken ook maar zo zo loopt. Zelfde dikte en maat, maar dit bit ligt stil en dat is kennelijk de oplossing.
Bit wat niet bij die paardenmond en karakter past kan wel degelijk problemen opleveren die rijtechnisch niet op te lossen zijn, simpelweg omdat het eigenlijk geen rijtechnisch probleem is, maar een ongeschikte optoming.
DubbelDun schreef:Als je een Billy Allen en een Myler naast elkaar legt dan zie je het verschil wel hoor
Verder heeft een BA lang niet die flexibiliteit als een Myler heeft, de BA Slaat veel eerder 'dicht' en krijgt dan een stangwerking.
Inxs schreef:sanne1992 schreef:Waar woon je ts? Anders mag je wel een myler van mij lenen. Ik heb namelijk zelf maat 11.5
Wij zitten niet eens zo ver van elkaar af Sanne! Wat een topaanbod ookWelke Myler heb je?
DubbelDun schreef:schirocco24 schreef:Ik noem een ongebroken trens een stangetje en voor de hefboomwerking heb je scharen. Verder maakt het voor de inwerking nog uit of e losse O-ringen an hangen of iets anders (D of Eggbutt).Echt..? stang werking of een ongebroken trens werking? Groot verschil
DubbelDun schreef:Ja, maar dat ligt ook aan het soort mondstuk.
sanne1992 schreef:Ik zal dan wel bokt over mij heen krijgen.
Zelf ben ik fan van de Myler bitten, maar om te proberen zijn die misschien wat duur. Of iemand in je omgeving moet er al 1 hebben.