Ik heb toevallig vandeweek gereden met beugels met elastiek. Ik had sneakers aan, pony maakte een rare sprong, en het elastiek is mooi van de beugel afgesprongen toen ik hem verloor
Ik denk dat je met de korfbeugel ook makkelijk dressuur kunt rijden hoor. Het ziet er misschien lomp uit en je hebt iets meer aan je voet, maar been is been / kuit is kuit toch.
Ben eruit, ga de BF voetstop bestellen Bedankt voor jullie hulp!!!
woepsie90
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-16 17:59
Yvankaxx schreef:
Ik heb toevallig vandeweek gereden met beugels met elastiek. Ik had sneakers aan, pony maakte een rare sprong, en het elastiek is mooi van de beugel afgesprongen toen ik hem verloor
Gelukkig
RiannaB
Geplaatst: 16-07-16 19:59
woepsie90 schreef:
Ben eruit, ga de BF voetstop bestellen Bedankt voor jullie hulp!!!
Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken. Hoop dat ze je bevallen
Zal je vast geen spijt van krijgen hoor! Ik heb èrg veel stijgbeugels geprobeerd (in allerlei prijsklasses ) en vind deze echt de fijnste die er zijn, ben erg blij dat BF zoiets wilde gaan produceren zodat ik ze ook kon gaan leveren aan klanten
Hopelijk kan je het gewoon in de UK bestellen
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Geplaatst: 16-07-16 20:48
Anders waren Ijslanderbeugels ook nog een optie geweest. Die hebben boogjes er in zitten zodat je ook niet vast komt te zitten.
Carol_Beer
Geplaatst: 16-07-16 20:58
Het beste zijn gewoon normale beugels. En daar blijf ik ook Gewoon bij, maar ja ierdereen zijn smaak. Als je echt puur voor veiligheid kiest en voor stevig heid : https://www.dekroo.nl/webwinkel/paard/z ... eugels.htm Helaas zit daar wel een prijskaartje aan. __________ You have two kinds of people: those who do not have a horse, but it does deserve and people who have a horse but it does not deserve.
Beugels zijn vreselijk persoonlijk. Ik heb zelf ijslander beugels geprobeerd en vind t onstabiel de BF beugels ook. EZ rides teveel bounce/vering maar wel heel fijn breed voetbed. Compositi verende beugels ook te onstabiel.
Beste hier gaat een wat zwaardere normale beugel. Het is echt een kwestie van testen.
woepsie90
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-16 21:15
Milord schreef:
Anders waren Ijslanderbeugels ook nog een optie geweest. Die hebben boogjes er in zitten zodat je ook niet vast komt te zitten. [ Afbeelding ]
Ja die staan bij mij eigenlijk ook op nr 1 maar alleen omdat ze mooier zijn