Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Drico schreef:Casarell schreef:Ik heb ze vandaag in het echt gezien en ze vielen me eigenlijk tegen..
Heb nu de Freejump Pro Lite beugels gekocht.. daarbij was de grip het beste en bovendien zijn deze veiliger.
Waar heb jij ze gezien? Want Divoza heeft ze volgens mij niet
). Ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen omdat de riem toch door beide ogen heen gaat. Klinkt bijna magisch.
In de beschrijvingen van de beugel in webshops zie ik ook nergens staan dat ze een veiligheidskenmerk hebben, dat was dus de reden waarom ik voor de Freejump ben gegaan, omdat bij de Aerotech niet staat beschreven of het echt een veiligheidsbeugel is. En hoe bepaalt de beugel of er 'teveel' druk op staat?
Ze zijn net zo zwaar als mijn veiligheidskorfbeugels en heel stabiel door hun gewicht, ik vind het heel fijn dat ze altijd met de opening naar voren hangen. Door hun gewicht blijven ze ook stil hangen tijdens het longeren. Omdat ik na 10 jaar niet rijden weer ben begonnen is mijn relatie met stijgbeugels niet super (raak ze nogal eens kwijt) maar met de Freejump bijt het voetbed zich gewoon vast in je schoenzool en laat die niet meer los. Doordat ik mijn beugels dus geen millimeter onder me voel verschuiven voelt dat echt heel veilig (en denk ik niet meer continu 'denk om je beugels denk om je beugels'
). Als ik de foto's zie dan heeft de Aerotech waarschijnlijk hetzelfde gevoeld, datheeft ook zo'n spikey voetbed.
Saaams schreef:Ik wist eerst ook niet dat het veiligheidsbeugels waren, tot mijn zadelmaker het zei op het moment dat iemand naar mijn beugels vroeg en ik zei nee joh en hij ooohjawel
)
Drico schreef:Casarell schreef:Wow... 1 ding is zeker.. mijn Bow Balance gaan de verkoop in!
Wat zijn die freejump beugels echt helemaal geweldig!!!![]()
Kun je uitleggen wat je precies fijner vind aan de Freejump?