Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Ik zit dus met twijfels wat ik moet doen. Zadel verkopen en in tussentijd iets zoeken met verwisselbare boom of boomloos zadel nemen?
Of gewoon een jaar laten stilstaan en dus eigenlijk stalgeld elke maand weggooien aangezien ik niks kan doen met hem? Tenzij ik mijn kennissen kan ompraten en Harley een jaar bij hen kan zetten in ruil voor Dante een jaar bij mij op stal zodat ik haar fatsoenlijk kan trainen.
Art_Ificious schreef:Kan bij mijn kennissen, maar dan verlies ik mijn stal. En ik wil niet nog eens van stalling veranderen.
Hij kan nu met slecht weer gewoon niet buiten ivm dat de grond in heel Belgisch Limburg oververzadigd is door de zware rzgenval. Daar kan ik niks aan doen. Ik bepaal het weer niet hé dus daar hoef je niet zo negatief over te doen.
Art_Ificious schreef:Even mezelf quoten:
In ieder geval wordt hij NIET bereden tot ik een oplossing gevonden heb. Want dat bruine die er op de foto op ligt is die van stal maar ook erg oud en heeft best harde platte kussens.
Ik rij hem dus niet zolang ik geen nieuw zadel heb die wel past. En dit kan gemakkelijk nog enkele maanden duren.
Eerst goed informeren en rondkijken naar zadels. De WOW vind ik overigens handig maar erg prijzig. Dus sparen is noodzakelijk als ik een goed zadel wil.
Ik kan de Kieffer laten aanpassen maar zoals de startpost Meld kan dit pas als hij 4 is. (Iets met opmeten van de rug zou beter zijn vanaf 4 jaar)