Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VWestra schreef:Ik vind €4000 ook echt veel geld. Ik was uiteindelijk klaar voor €3000(Custom). Maar de kent & masters zijn tussen de 1000 en 2000 euro. in er voor prijscategorie zoek je? Evt een 2 e hands Een optie?
josie schreef:Je zou Kootstra kunnen proberen uit Groningen
Princesj schreef:Je woont in Friesland zeg je, nou hop naar Tweespan dan maar! Fryso zadels hebben een ronde boom, zij hebben ook vaak een assortiment tweedehands zadels.
maralyn schreef:Princesj schreef:Je woont in Friesland zeg je, nou hop naar Tweespan dan maar! Fryso zadels hebben een ronde boom, zij hebben ook vaak een assortiment tweedehands zadels.
Tweespan zou ik er ook niet bij willen hebben hoor...
Niet alleen scheve zadels.
Maar ook pasconsult van niks....
Te krap van voren.
Veel te lange zadels (18 inch, op een tinker die max maar een 16.5 a 17 kan hebben...)
Zelfs bruggende zadels...
Vrouw uit de buurt, tot twee x toe 2250 aan een zadel uit gegeven.
Na de eerste, 3x verspijkeren want hij bleef niet goed liggen.
Nu dus bijna 5000 euro verder, en geen zadel.
SophievdV schreef:VWestra schreef:Ik vind €4000 ook echt veel geld. Ik was uiteindelijk klaar voor €3000(Custom). Maar de kent & masters zijn tussen de 1000 en 2000 euro. in er voor prijscategorie zoek je? Evt een 2 e hands Een optie?
Tweedehands is zeker een optie en ik heb twee JC Saphire zadels die ik graag in wil ruilen.
SophievdV schreef:Hallo bokkers,
Ik ben op zoek naar een ander zadel voor mijn paard, maar het probleem waar ik tegenaan loop is dat veel zadels bruggen. In het midden is er dan dus geen aansluiting tussen de paardenrug en het zadel, wat voor een vreemde drukverdeling zorgt.
Wie heeft de tip voor een zadel wat bruggen voorkomt doordat de kussens als het ware ronder lopen?
Alvast bedankt!