Ik ben helemaal verliefd op de snow white hoofdstel. Zou ook geweldig staan voor mijn donker bruine. Zat voor hem eerst te kijken richting bruine hoofdstellen, maar helaas staan die hem redelijk slecht omdat hij lichter is rondom zijn ogen en neus. Waardoor het hoofdstel wegvalt op zijn hoofd. (al heb ik een bruine in zijn kleur voor wedstrijden want dat vind ik dan mooier, niet zichtbaar) maar in de trainingen wil ik knalhoofdstellen hebben.
Ik zou gaan voor 3. Een wit hoofdstel bij een echt zwart paard vind ik prachtig, zolang er maar wit terugkomt in het dekje of desnoods peesjes. Dan vind ik het echt heel mooi.
_mjwb
Geplaatst: 31-05-16 14:44
Misschien een wit hoofdstel met iets van zwart erin? Het kan wel want je dekje is ook wit en dat staat in mijn ogen niet storend
L0veMyHorse
Geplaatst: 31-05-16 14:51
Smaken verschillen, iedereen vind wat anders mooi. Ik zou lekker doen wat jij het mooiste vind! Persoonlijk vind ik het minder mooi. Ik heb een zwart paard en heb een zwart hoofdstel met wit onderlegde neusriem, zo valt het op maar niet té.
shunasammy
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 16:53
Ik heb nummer 2 besteld, maar die ga ik retourneren omdat de zwarte randen bruin zijn. Dan past ie dus helemaal niet bij mijn zadel. Ik zit nu dus te twijfelen tussen nummer 1 en 3. Het wordt waarschijnlijk nummer 3.
Ik stem dan voor 3 niet gedacht dat ik zoveel wit mooie zou vinden maar wauw wat een ding
anna_gail
Geplaatst: 31-05-16 17:05
Nummer 3 als Promise(mijn verzorgpaard)beleert is ga ik die zoiezo bestellen,dat zou echt prachtig staan op zijn Friezen koppie.
terpentijn
Geplaatst: 31-05-16 17:26
Heb een zwart-wit bonte Tink x Fries en ook een wit hoofdstel met witte teugels, de Pfiff (rij daar incidenteel mee, ik heb ook een zwart wit gevlekte slangenprint hoofdstel, en die met die witte lakfrontriem en hele brede witte lakneusriem, de Gaia, die laatste rijd ik het meeste mee ) en het staat het staat hem super hoor, met een zwart-wit dekkie er bij en zo (niet zoiets lomps als een koeienprint natuurlijk, maar subtiel afgebiesd in zwart-wit) maar ik was al een hele tijd op zoek naar iets subtielers, en had een zwartwit hoofdstel op het oog dat ik in een reclamefoto in een blad heb gezien. Heb er een topic op Bokt over opgegooid, maar niemand wist me te vertellen welke dat was.
Vind ik het hier terug: het is de Nika! Met die witte randjes. Hoera, heb hem zonet meteen besteld.
Vind die witte randjes en de niet te overdreven aanwezig steentjes een heel mooi subtiel effect geven. Het hoofd van mijn paard is merendeels zwart, dus ik verwacht wel dat dit hem supermooi gaat staan.
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 31-05-16 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt