Toydoll schreef:Ik wou dat er een bitpasservice wasdat k gewoon wat kon testen. Nu moet ik elke keer een bit kopen en dan is het maar afwachten.
En sowieso ruitersport winkels hebben qua bit niets op voorraad dus je moet bestellen en dan is het helemaal maar afwachten wat je krijgt, omdat ik het nooit in het echt heb gezien.
Ik had vandaag bij de bixie dag zo'n vierringsbit in mn handen, 10,5; mooi dun mondstuk. Maaaarja 10,5..... heb nu 11,5 maar zijn trens 11.5 vind ik eigenlijk wat te groot, maar ik heb ook een keer een 10,5 stang erin gehad en die was weer te smal.... Jeeeeetje wat een gedoe
Dat zou ik ook wel willen!

Lastig hé, die maten! Met een ongebroken trens moet Magic 10,5 hebben, maar een stangetje neem ik toch altijd een maatje groter. En een gebroken trensje moet eigenlijk ook 11,5 zijn, hij duwt het omhoog met zijn tong zodat het toch weer in zijn mondhoeken gaat knellen. Dit nieuwe bitje had ik 11,5 genomen voor de zekerheid, en het had niet kleiner moeten zijn.
Kon je het merk van die vierringtrens niet vinden? Misschien kan je zo wel een maatje groter bestellen?