Opzoek naar een zwart, niet al te duur hoofdstel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 16:31

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:34

nienke555 schreef:
Moonlight17: De BR hoofdstellen vind ik vaak inderdaad erg gaaf! Maar af en toe best duur... Ik vind dat eigenlijk een beetje 'zonde'. De pony waar het hoofdstel voor is is namelijk niet van mij. Misschien kan ik er bijvoorbeeld over een half jaar al niet meer op rijden, en dan zit ik met een hoofdstel wat ik niet kan gebruiken haha. Als ik om bepaalde redenen niet meer op Dundee kan rijden stap ik waarschijnlijk over naar de paarden, maar dat weet ik nog niet zeker.

Een BR hoofdstel raak je wel nog kwijt, waar je een super goedkoop hoofdstel van bijv. de EJ vele male moeilijker kwijt raakt mocht je het willen verkopen. Mijn vriendin heeft haar BR hoofdstel een aantal maanden geleden nog voor een degelijk prijs kunnen verkopen.

Ik rij ook een paard van iemand anders, dus kan je gevoel dat het over een half jaar voorbij kan zijn. Maar ik heb wel alles gekocht met in de gedachte dat ik iets koop, waar ik in de toekomst ooit met een ander paard kan gebruiken of nog kwijt kan in de verkoop.

nienke555

Re: Opzoek naar een zwart, niet al te duur hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 16:44

Dat is inderdaad een goed punt! Epplejeck hoofdstellen bijvoorbeeld zijn heel goedkoop, dus het kan inderdaad best zo zijn dat je die inderdaad niet zo snel kwijtraakt (of maar voor een tientje).

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:20

Dokihorse is betrouwbaar heb er zelf een heel erg leuk zetje gekocht

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:41

Ik heb bij epplejeck een hoofdstel gevonden van hun huismerk. Was 40 euro met een brede aansnoerneusriem, frontriem was wel kaal. Teugels zitten erbij. Ik durf alleen niet te zeggen welk model het is. Als je wilt kan ik je wel een paar foto's sturen. :)