Mijn pony had vreemde onregelmatigheid. (Vroeger 1,5 jr fysiopony geweest met een bbp) ik Verdacht kissing spines. Toen verkocht. Uiteindelijk is ze geheel op de foto geweest en was er niks aan de hand. Maar wilde haar toch niet extra belasten.
Sorry voor al m'n vragen, zat het geheel dan nog wel comfortabel? Njet te dik? Ik vind namelijk een pad met inlagen eronder wel prettig. Maar wil ook niet op n toren zitten..
Ik vond het juist lekker zacht zitten. Bij mijn fjord ging je de ruggegraat en schoft voelen doordat de bespiering minder was geworden door ouderdom. En zo voelde je die niet meer. En voor hem was het ook prettiger. Er wordt ook steeds meer aangeraden om zoiets onder een bbp te doen.
Anoniem
Geplaatst: 02-02-17 20:59
Ik heb de knoop doorgehakt en een pad overgekocht.
Jets
Geplaatst: 04-05-17 17:35
Leuk topic! Ik heb de Barefoot ride on pad voor mijn verjaardag gekregen. Ik vind hem heerlijk zitten, maar alleen als ik een broek zonder leren zitvlak aan heb haha. Ik heb soms ook het gevoel dat mijn kont een beetje te dik is voor de pad
ik heb een vraagje, wij hebben de ride on pad. De laatste tijd wat veelvuldig gebruikt ivm stapwandelingen (blessure), van max 20 minuten. Paard heeft nu echter twee zware blokkades op de rug en de enige oorzaak die ik kan bedenken is de pad... Heeft iemand een fototje van hoe het v-singel systeem precies loopt ? dan kan ik miss achterhalen of de blokkades precies daar zitten waar het systeem de wervelkolom raakt.