Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SindyKaya schreef:IrisIJtsmax schreef:Mensen, mijn enige vraag was of een paard met ramsneus duurder tuig nodig heeft. Het liefst niet natuurlijk maar ik kan altijd bijbetalen door harder te werken. Ik stel een simpele vraag en iedereen maakt me meteen uit voor gierig persoon die geen paard zou mogen hebben. Jezus wat zitten er hier een stelletje betweterige rotmensen zeg..
![]()
Maar TS, als je paard nou onverwachts ziek word kan je dat toch helemaal niet betalen? Een duurder hoofdstel is daar niks bij
IrisIJtsmax schreef:maximuss schreef:Als een duurder hoofdstel al een probleem is: begin er niet aan en zoek een manege waar ze ramshoofden hebben!
Nee, ik heb al een hoofdstel thuis. Ik wilde alleen maar weten of ik een normaal hoofdstel ook kan gebruiken op paarden met een ramsneus. Aangezien een vriendin van mij zei dat dat niet kon. Maar laatmaar. Ik kan ook geen dingen serieus vragen op dit forum.
dynara schreef:IrisIJtsmax schreef:
Nee, ik heb al een hoofdstel thuis. Ik wilde alleen maar weten of ik een normaal hoofdstel ook kan gebruiken op paarden met een ramsneus. Aangezien een vriendin van mij zei dat dat niet kon. Maar laatmaar. Ik kan ook geen dingen serieus vragen op dit forum.
Hier op bokt zijn er inderdasd mensen die wat 'te' serieus op reageren... maar dat is de risico wat je op bokt plaatst. Succes verder met je zoektocht vrrder en hoop voor je dat jij je anteoord gevonden heb
Jes schreef:Andere mensen proberen je niet voor gierig persoon uit te maken maar proberen je te laten inzien dat een paard onverwachts heel veel geld kan kosten.
Zo ben ik een paard verloren nadat ze me net 5000€ gekost had aan dierenarts kosten.
dynara schreef:IrisIJtsmax schreef:
Hier op bokt zijn er inderdasd mensen die wat 'te' serieus op reageren... maar dat is de risico wat je op bokt plaatst. Succes verder met je zoektocht vrrder en hoop voor je dat jij je anteoord gevonden heb
bobje26 schreef:Ehh nee het is niet duurder maar het is in de volksmond wel ontzettend lelijk.
Selka schreef:dynara schreef:Hier op bokt zijn er inderdasd mensen die wat 'te' serieus op reageren... maar dat is de risico wat je op bokt plaatst. Succes verder met je zoektocht vrrder en hoop voor je dat jij je anteoord gevonden heb
Dus jij vindt het "te serieus" dat mensen hier verder denken over het welzijn van een potentieel paard. Als TS alles zelf moet betalen en weinig geld heeft dan komt er misschien ook geen zadelmaker etc. etc. etc.
Er is toch niks mis met het wijzen op een potentieel probleem gezien de vraag van TS een boel problemen oproept.
IrisIJtsmax schreef:Jes schreef:Andere mensen proberen je niet voor gierig persoon uit te maken maar proberen je te laten inzien dat een paard onverwachts heel veel geld kan kosten.
Zo ben ik een paard verloren nadat ze me net 5000€ gekost had aan dierenarts kosten.
Dat snap ik, maar iedereen haalt er ook kosten bij die niet terspraken zijn gekomen, zoals ziektekosten. Ik snap heus dat dat onverwachts kan komen. Maar ik heb al back-up plannen voor die ziektekoste geregeld. Want die hoef ikzelf namelijk niet te betalen.
IrisIJtsmax schreef:Jes schreef:Andere mensen proberen je niet voor gierig persoon uit te maken maar proberen je te laten inzien dat een paard onverwachts heel veel geld kan kosten.
Dat snap ik, maar iedereen haalt er ook kosten bij die niet terspraken zijn gekomen, zoals ziektekosten. Ik snap heus dat dat onverwachts kan komen. Maar ik heb al back-up plannen voor die ziektekoste geregeld. Want die hoef ikzelf namelijk niet te betalen.
Koper schreef:Succes TS![]()
Weet je wat het is. Er worden heel erg veel topics op bokt geopend elke dag. En als je er voor zorgt dat je topic helder is voorkom je een hoop gedoe. Het is geen doen om bij elk topic van alles eerst te gaan vragen aan een TS. Hoe duidelijker je je vraag stelt hoe meer je aan je topic hebt.