Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tazzey schreef:Ik heb dit bitje gehad. Op de laatste foto in je openingspost heb je hem goed vast. Mijn paard liep niet lekker en ik heb toen een bitfitter erbij gehaald en na een waslijst aan bitten, enkel gebroken, dubbel gebroken, ongebroken noem maar op kwam dit bitje tevoorschijn. Dit pakte hij keurig op en liep als een zonnetje en was op twee pinken te besturen.
Er is dus niets mis met dit bitje. Ik las dat men dacht dat het verbogen zou zijn, dat moet je eens proberen. Het lukt je waarschijnlijk niet en als het lukt dan gaat het niet zo netjes.
Rindin schreef:Tazzey schreef:Ik heb dit bitje gehad. Op de laatste foto in je openingspost heb je hem goed vast. Mijn paard liep niet lekker en ik heb toen een bitfitter erbij gehaald en na een waslijst aan bitten, enkel gebroken, dubbel gebroken, ongebroken noem maar op kwam dit bitje tevoorschijn. Dit pakte hij keurig op en liep als een zonnetje en was op twee pinken te besturen.
Er is dus niets mis met dit bitje. Ik las dat men dacht dat het verbogen zou zijn, dat moet je eens proberen. Het lukt je waarschijnlijk niet en als het lukt dan gaat het niet zo netjes.
Grapje, hier stond niks
geerke schreef:bruintje123 schreef:Ik zou ook zeggen een fabrieksfout, is het nog bestaand ook.
Ik zou willen zeggen arm paard.
Wat er al niet verzonnen wordt tegenwoordig om slecht rijden te verdoezelen.
inderdaad