Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Moet wel zeggen dat ik een anatomisch kopstuk liever rond zie (oren, etc. daar zijn dat immers ook), ik zou mij zorgen maken over toch scherpe hoekjes precies op de verkeerde plek. Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om iets echt mooi rond te snijden, zelfs met een snijlijn om te volgen.
Koper schreef:De gespen van de bakstukken zet ik bij de hoofdstellen die ik zelf maak het liefste even vast met twee schroefjes. Veel makkelijker om te maken en je kunt de gesp nog eens wisselen voor een andere wanneer je dat wil. Bovendien blijft de passant heel goed zitten tussen die twee schroefjes. Passanten innaaien vind ik echt geen leuk klusje. Ik ben benieuwd hoe jij dat gaat oplossen
Bamii schreef:Bij het lezen van de titel dacht ik 'oh oh, weer zo'n penny die van een paar strotouwtjes een hoofdstel in elkaar wil lijmen'. Maar wow! Dit is even iets anders! Ben heel benieuwd hoe dit verder ontwikkeld.
idefix4 schreef:Mooi hoor, ik maak zelf tuigen. Het saaie, wat jij afschildert, zie je alleen in de ruitershops, omdat iedereen dat wil. Ik maak zelf ook tuigen en daar steek ik ook meer tijd in. Ik kan geen foto's plaatsen. (...)
Niks zo mooi als een mooi genaaid hoofdstel. De mijne kan zo naast Dobert gehangen worden, daar kan ie aan tippen.En daar ben ik eigenlijk best wel trots op.
idefix4 schreef:Ik vind schroefjes juist penny. Niks zo mooi als een mooi genaaid hoofdstel. De mijne kan zo naast Dobert gehangen worden, daar kan ie aan tippen.En daar ben ik eigenlijk best wel trots op.