Shetlander met zadelprobleem

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Shetlander met zadelprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 20:47

Misschien is het een idee om te gaan fietsen met de Shetlander? Ik snap dat het rijden ideaal is om de Shetlander af te laten vallen, maar ik zou er persoonlijk niet zoveel geld aan uitgeven als ik zelf niet eens kan rijden en de pony ook niet van mij is. Je zou met je bijrijder kunnen overleggen of zij misschien ook een deel kan betalen, dat scheelt allicht.

In ieder geval erg leuk dat je zo afwisselend bezig bent met de Shetlander. :) Ga zo door zou ik zeggen.

Qoso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-16 22:08

xCarpediem schreef:
Misschien is het een idee om te gaan fietsen met de Shetlander? Ik snap dat het rijden ideaal is om de Shetlander af te laten vallen, maar ik zou er persoonlijk niet zoveel geld aan uitgeven als ik zelf niet eens kan rijden en de pony ook niet van mij is. Je zou met je bijrijder kunnen overleggen of zij misschien ook een deel kan betalen, dat scheelt allicht.

In ieder geval erg leuk dat je zo afwisselend bezig bent met de Shetlander. :) Ga zo door zou ik zeggen.

Dankjewel! Fietsen, kan hij best aardig, maar zodra we op de terugweg zijn zit hij in galop over het fietspad en kan ik hem niet meer stoppen, veelste gevaarlijk dus :+ shetlanders zijn sterk... :D