.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:09

En enkel de naam weg doen, was te gemakkelijk?

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 13:10

Ik wil het topic inderdaad graag verwijderen, omdat er zojuist is bevestigd door een jurist dat ik compleet in mijn recht sta. Hierdoor maakt dit topic overbodig en jullie reacties al helemaal. Vind het jammer dat jullie zo gepikeerd reageren. :')

Veel plezier nog in dit topic. Ik ga mijn gelijk halen (en krijgen ;) ) :evaw:

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:12

Er stond niet eens een naam in, alleen merk van het zadel..

Maar TO, had je die 280 euro nou ook moeten betalen als je het zadel niet afnam? Blijf ik toch benieuwd naar, want als dat zo is, waarom vind je dan nog dat je recht hebt op meer teruggave nu?
Er komt iemand naar je toe, die levert je hoe dan ook een dienst, die dienst kost 280 euro, tenzij uit die dienst voortvloeit dat jij een zadel aanschaft. Dan wordt het één prijs voor de dienst van passen en het zadel.
Nu wil jij het zadel retour doen, maar de dienst van het komen passen is hoe dan ook geleverd, dus wel zo netjes om daar gewoon voor te betalen, toch?

De enige die gepikeerd doet ben jij. En als je met een jurist je gelijk gaat halen, dan hoop ik voor je dat het minder gaat kosten dan 280 euro. De juristen die ik ken schrijven per 6 minuten werk al flinke tarieven. :)
Laatst bijgewerkt door Dreamybol op 16-02-16 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:13

Dat had je 'magische jurist' je vast ook wel kunnen vertellen voordat je een topic aanmaakte waarvan de reacties je niet zinde :+
*pakt popcorn*

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:20

Dat is een snelle jurist. Normaal gesproken gaat er uren/dagen overheen. Maar deze jurist heeft enkele minuten nodig. dat is inderdaad erg *magisch*.
Ik vind het erg flauw dat de OP weggehaald is, omdat TS niet het antwoord krijgt wat ze wilt krijgen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:25

Volgens mij moet je idd de pasbeurt en het zadel zelf los van elkaar zien, omdat de een een product en de ander een dienst is. Het zadel vergoeden vanuit product rechtmatig, omdat het niet deugdelijk voor jouw paard is. Echter is de dienst wel geleverd, met zelfs nog een extra dienst na 4 weken.
Voor die dienst moet jij geloof ik aantonen dat de dienst niet goed geleverd is.

Maar heeh, dit is bokt. Geen juristen, niks nada. We geven onze meningen neer. Als je die niet wil horen, je eigen plan trekt en vervolgens ons afsnauwt, moet je je misschien afvragen wat je op een DISCUSSIE-forum doet

Daarnaast, juridische stappen voor 230,-? *proest*
Laatst bijgewerkt door Celiien op 16-02-16 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:27

Lieve Ts, de jurist in het horses artikel meent dat die zaak verdedigbaar is. Dwz in de rechtbank. Weet je hoeveel dat je gaat kosten? Ruw geschat: een nieuw op maat gemaakt zadel. Als je echt je kop wil uitspelen, ga je gang maar imo wil Fryso dit op een billijke manier oplossen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:28

Uhm TS, ik ben niet gediend van dit soort prive berichten in mijn inbox.
Je bent stoer genoeg om een topic te openen, stoer genoeg om de OP weg te halen, wees dan ook stoer genoeg om zulke dreigende prive berichten naar mij openbaar te zetten.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:29

:') serieus ?

Tivoli

HorseTopShop schreef:
Uhm TS, ik ben niet gediend van dit soort prive berichten in mijn inbox.
Je bent stoer genoeg om een topic te openen, stoer genoeg om de OP weg te halen, wees dan ook stoer genoeg om zulke dreigende prive berichten naar mij openbaar te zetten.

Oh ook al? :+

Martine

Hier maar een slotje