Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Ik weet niets over het zadel zelf maar op basis van de foto vind ik wel de singelophang zeer ondeugdelijk.
Het is een glijdend systeem waar de voorste en achterste stoot in feite 1 deel zijn.
Dat alles bevestigd met 1 pinnetje per punt. Als 1 pin of dat enge dunne ringetje knapt, of er komt een scheurtje in het (niet eens dubbelgeslagen) web dan lig je in 1 klap op de grond.
myk_en_shant schreef:Kan zo niet vinden wat dit zadel kost, kan iemand mij dit vertellen.
fleurtjeuh schreef:Sizzle schreef:Ik weet niets over het zadel zelf maar op basis van de foto vind ik wel de singelophang zeer ondeugdelijk.
Het is een glijdend systeem waar de voorste en achterste stoot in feite 1 deel zijn.
Dat alles bevestigd met 1 pinnetje per punt. Als 1 pin of dat enge dunne ringetje knapt, of er komt een scheurtje in het (niet eens dubbelgeslagen) web dan lig je in 1 klap op de grond.
maar volgens mij kan op deze manier de singelplek voor het paard altijd aangenaam zijn, omdat het heen en weer glijd.