Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardje2013 schreef:Hoe denk jij over sella zadels idefix4? Gister ook nog dutch saddel company gebeld met de vraag voor 2de handszadel, deze had hij niet hij had nog wel een test zadel liggen die ik kon overnemen (prijs via pb graag) hij zegt dat hij zijn zadels ook altijd weer passend kan maken.
chinou schreef:als een zadel niet past dan zal dat door de boom zijn en niet door de kussens.
Kussens kunnen opgevuld wordend of er kan juist vulling verwijderd worden, maar als een zadel niet meer past dan komt dat toch door de boom.
Nieuwe kussens lijkt mij onnodig en zal m.i. niet helpen.
Laura1982 schreef:paardje2013 schreef:Hoe denk jij over sella zadels idefix4? Gister ook nog dutch saddel company gebeld met de vraag voor 2de handszadel, deze had hij niet hij had nog wel een test zadel liggen die ik kon overnemen (prijs via pb graag) hij zegt dat hij zijn zadels ook altijd weer passend kan maken.
Ik heb ook veel zadel ellende gehad en sinds aug 2015 een sella en ik wil niets anders meer. Ali is zeer kundig en weet je goed te adviseren en niet onbelangrijk komt zijn afspraken na en is heel eerlijk.
chinou schreef:als een zadel niet past dan zal dat door de boom zijn en niet door de kussens.
Kussens kunnen opgevuld wordend of er kan juist vulling verwijderd worden, maar als een zadel niet meer past dan komt dat toch door de boom.
Nieuwe kussens lijkt mij onnodig en zal m.i. niet helpen.