elastische hoofddoek (ren)paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: elastische hoofddoek (ren)paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:34

Die sleezys zijn van nylon en dus hartstikke warm in de zon.
Bovendien steken vliegen er zo door heen en beschermen ze niet tegen uv stralen.

Beter goede uv werende maskers kopen. Die van Cashel zijn erg goed.

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:57

Ik heb ook een pony staan, die zijn neus levend verbrand. Daar kan ik tegen smeren wat ik wil, maar dat helpt niet goed. Sinds ik de field relief muzzle op heb verbrand hij niet meer. De field relief muzzle is alleen een neusnetje, maar je hebt van hetzelfde merk en materiaal ook de field relief max. Dat is echt een volledig masker, die UV stralen en vliegen blokkeert. Ik moet wel zeggen, dat de netjes en maskers vrij prijzig zijn, maar tegen die prijs kan ik niet 2 jaar lang smeren met allerlei zonnebrandcrèmes. http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... 041?v=True

Een tip is om op marktplaats te kijken. Soms staan ze daar een stuk goedkoper op. Ik heb op die manier 2 netjes (1 nieuw en de ander kort gebruikt) op de kop kunnen tikken voor nog minder dan de nieuwprijs van 1.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:34

neocoon schreef:
rina schreef:

Ik denk dat die laatste idd het beste zou zijn. Worden de mondhoeken hier ook bij bedekt of niet?

Welke bedoel je? die mijn eigen hebben? Geen idee ik heb die flap er niet aanzitten. Die kan er nl afgehaald worden, zit met klitteband vast. En ik heb er nu geeneen meer die de neus verbrand, en de dames hier hebben een gruwelijke hekel aan neusflappen, dus heb ik hem eraf gehaald.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:17

Femek2902 schreef:
Eshter:Zijn die wel lang genoeg voor over het puntje van de neus? Want dan ga ik die overwegen :)

Waarschijnlijk wel, maar ligt ook een beetje aan het model hoofd van je paard. Maar er zijn verschillende maten met maattabel, dus dat moet je even nameten.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:25

neocoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 23:13