Meeneembaar opstapkrukje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melody7Jarig

Re: Meeneembaar opstapkrukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 12:53

Die opvouwbare (ej, bol etc.) vind ik eng wankel, ik heb er zelf een en ik ben er heel blij mee, maar met mijn 55 kilo sta ik toch vaak omlaag te kijken of ik er niet doorheen ga :=

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:00

DeMolenhoek schreef:
Of je er nu op staat met 2 benen om te vlechten of 5 seconden met 1 om op te stappen, dat maakt toch niet uit?

Op het moment van afzetten komt er kennelijk behoorlijk veel kracht op te staan ....

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:03

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:49

CK88 schreef:
Oei TS, ik zou die van http://BOL.com snel weer terug sturen ik ben daar dus doorheen gegaan met mijn 63 kilo :\ Paard tikte hem héél iets aan en ik stapte net op dus krakkkk, paard helemaal van de kaart, levensgevaarlijk die opvouwbare. Ik zou ook zo'n opstapbeugel doen die aan je beugel zit, of dat invouwbare curver krukje, die heb ik ook op stal en doet het goed.

Dat had ik met de goedkope van de blokker, met het zadelmak maken van mijn paard.
Hij moest wennen aan het opstappen, dus krukje ernaast en een beetje op en neer springen op dat ding. Tja, dat was dus teveel van het goede. :')

Grappige was wel dat hij na de schrik het krukje totaal niet meer eng vond, hij had blijkbaar besloten dat ondanks het kabaal het krukje toch ongevaarlijk was. Goeie schriktraining... :D

Dat waren trouwens die stapelbare, maar denk dat TS die te laag vindt.

Dionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:54

Mag ik vragen waarom hij daar niet zou kunnen blijven staan? Want dat zou natuurlijk wel veel handiger zijn!
Ik heb zelf een houten krukje van de Ikea, maar die is denk ik iets te zwaar om mee te nemen naar de bak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 19:05

Omdat anders iedereen die de piste huurt daar een krukje zou zetten en dat is niet handig :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 19:07

Ik heb idd ook die van de Ikea, daarmee kom ik nét op bella van 1,80+ haha
Dus ik lees even mee

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:30

DeMolenhoek schreef:
Omdat anders iedereen die de piste huurt daar een krukje zou zetten en dat is niet handig :)

Maar iedereen kan toch hetzelde krukje gebruiken, dus dan hoeft er toch maar 1 krukje te staan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:31

Ja, en dan is het weg/kapot etc en kan je beginnen zoeken wie, hoe of wat. Ze willen het niet en ik heb mij daaraan te houden :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 22:30

Afbeelding zou dit wat voor je kunnen zijn? ik heb zelf een houten krukje (waar een plant op hoort) super gammel, maar ja t werkt wel..

boumanrsp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 16:35