xAnthea schreef:Als je van Belgie bent, is Ninon helaas geen optie... Tenzij je naar haar toe rijdt. Ze is 1x per jaar in Belgie. Ik weet dat Ninon in principe wel kan aanpassen hoor, er was overlaatst twijfel dat mijn boom ging stuk zijn door een val, en die kon zij vervangen, maar dan moest heel die boom vervangen worden zeg maar, en niet het kopijzer. Gelukkig zaten er maar enkele klinknagels los.
Met WoW heb ik helaas minder goeie ervaringen. Ik was ook helemaal voor het idee van helemaal aanpasbaar, dus toen ik mijn 4-jarige slappe reus kocht, ging ik ook voor een WoW zadel. In die 3 jaar dat ik dat WoW zadel heb gehad, is het NOOIT aangepast geweest. Enkel wat lucht erin en lucht eruit (en dat is dan 50 euro...). Ook al liet mijn paard signalen zien dat het zadel niet meer paste, werd er toch niets veranderd (buiten 1 keer, en dan werd hij smaller gemaakt waardoor hij nog lastiger werd).
Mijn paard was een slappe puppy toen ik hem kocht, heeft graatmager gestaan door een bloedworminfectie, daarna terug bijgekomen in gewicht en spieren en nooit is er iets aan dat zadel gebeurd. Je maakt mij niet wijs dat dat zadel hetzelfde blijft als een paard zo veranderd.Ook voor die prijs vind ik de kwaliteit van een WoW maar gewoontjes... EN ik zat er ook niet goed in doordat mijn paard zo hoog opgooit.
Dus mijn Schutte zadel was een verademing, paard liep lekker en hij is zo hard verbeterd in zijn bespiering op de rug!
Als je van Belgie bent, kan ik je wel Masara aanraden. Ze doet verschillende zadels denk ik, maar ze neemt echt haar tijd en heeft wel veel kennis vind ik zelf
Welke fitter had jij van wow als ik vragen mag? Ik heb inderdaad al heel wisselende verhalen gehoord, Ik heb sibyl langs gehad en zij zei me al dat ze zeker binnen een half jaar terug moest langskomen omdat mijn paard al zo hard veranderd is en ze er zeker van was dat ze nog zou veranderen....
Ook voor die prijs vind ik de kwaliteit van een WoW maar gewoontjes... EN ik zat er ook niet goed in doordat mijn paard zo hoog opgooit.