Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keat schreef:Is die vzh een fijn zadel om mee te springen?
Ja albion... Helaas weinig tweedehands en nieuw te prijzig. Maar idd mooie zadels. Ik ben sowieso wel een grote fan van de zadels van de Engelse markt moet ik zeggen. Heb nog een super jeremy rudge liggen en heb een hele mooie ideal suzannah gehad. Vind de Engelsen vaak wel vooruitstrevend.
Olympia96 schreef:Floor heeft dezelfde maat als de jouwe en lijkt qua bouw ook op haar. Ik heb een Rossner Atlanta MW met een bontje omdat ie iets te wijd is nu. [ [url=m/nSy5NR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Sd2HJA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MrmvQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij verschillen deze zadels wel wat qua maat. Waarom wil je graag verlengde takken?
idefix4 schreef:Olympia96 schreef:Floor heeft dezelfde maat als de jouwe en lijkt qua bouw ook op haar. Ik heb een Rossner Atlanta MW met een bontje omdat ie iets te wijd is nu. [ [url=m/nSy5NR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Sd2HJA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MrmvQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij verschillen deze zadels wel wat qua maat. Waarom wil je graag verlengde takken?
Zadel ligt voorover: Hij is te wijd?
Ik heb zelf een Silhouette. Die maakt zadels op maat voor mij. Mijn collega vertelde dat Harry Dabbs ook heel mooie passende zadels maakt. En Black Country heeft zij ook. Heel leuke zadels. De oude Barnsby is ook werelds voor dit type paard. (En ook nog eens betaalbaar) K2 weet ik er 1 te koop in Engeland 2e hands.
keat schreef:Lotte Wessel, prachtig zadel! Zo op het eerste gezicht is dit wel het type wat mijn paard zo'n Bertje nodig heeft. Passen moet dat natuurlijk nog uitwijzen. Waar heb jij doe gekocht en wat zijn de prijzen als ik vragen mag? Ik heb snel ff op Google gekeken, maar kon er nog niet direct veel over vinden.