Lees nu dat je in Amsterdam woont. Je mag mijn KN Tango die ik te koop heb (zie marktplaats) wel proberen hoor. Dan weet je in ieder geval of het iets is voor jullie. Ik werk in Amstelveen, woon in Alphen aan den Rijn dus kan vast wel geregeld worden.
Het is wel een maat 45, dus 17,75 inch. Kans dus dat hij toch iets te lang is voor je paard. Past prima op mijn paard met ook een vrij korte rug, maar die loopt er toch niet helemaal fijn onder.
Waar mijn paard ook heel fijn op reageerde was de Prestige Passion. Een 17 inch. Prestige kent geen halve inch-maten. Had wel korte kussens. Voor mijn paard waren de kussen te laag, maar hij liep er echt top onder.
Karin Boer van Zorro's Zadelservice verkoopt Sommer-zadels. En als ik google kom ik ook terecht bij Equipas. Sommer heeft ook nog een 2e lijn, de Remos-zadels. Die vallen in een iets goedkopere prijsklasse en zijn 2e hands ook ietsje makkelijker te vinden.
Arno vd Brandt verkoopt ook zijn eigen zadels en andere merken 2e hands. Hij heeft niet veel, maar voldoende om uit proberen. En ik geloof zelfs dat met zijn eigen merk het mogelijk is om de boom te vervangen als je paard er uit gegroeid is.
Laatst bijgewerkt door Charmaine op 10-12-15 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt