haha zoiets dacht ik al, had hem achteraf bewerkt dus je had vast al gekeken en de bewerking niet meer gezien haah! Geen probleem!
Zoe_97
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-16 15:58
ik had het hoofdstel gekocht wat dualty hier poste. Helaas had het een erg rare pasvorm en had het leer al kleine beschadigingen toen het hoofdstel binnen kwam, dus nu hopen dat ik hem terug kan sturen. Het hooks hoofdstel is er helaas niet meer verkrijgbaar.. Dus de zoektocht gaat verder.
Duality
Geplaatst: 23-01-16 19:11
Oh wat raar zeg! Niet netjes dat hij beschadigd was!
Rare pasvorm heb ik dan weer geen ervaring mee met dit hoofdstel omdat hij mijn paard perfect past (of mijn paard heeft een raar hoofd) Welke maat had je besteld?
Ik ben nu voor deze van hooks aan het kijken, deze lijkt me een onwijs fijne pasvorm te hebben (deze wil ik voor mijn pony kopen hoogstwaarschijnlijk) maar dat moet ook maar net in je budget passen. http://www.hookseurope.com/produktsida/ ... 436/44446/
die heb ik ook gezien, maar heeft gouden sluitingen en ik wil zilver. Ik heb 2 tuigmakers aangesproken hoeveel een op maat gemaakt hoofdstel in mijn eisen zou kosten bij hun. Ik wacht even op respons
Dit misschien wat? Is dezelfde bruintint als Tekna
heb nu dit mooie hoofdstel gekocht (ja de voorste riem was wat gezakt en ik deed wat raar met mijn teugel om hem richting de lens te doen kijken waardoor op de eerste foto het bit/bakstuk wat raar zit). Helemaal verliefd op dit hoofdstel