Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sonja_vR schreef:Als je paard een klein cobmaatje heeft/fijn neusje kan die van BF nog wel eens te groot zijn.
Mijn ijslander is er zo 1, helaas hed ik het hele spul al dik in het vet gezet voor ik het pastte.
De gemiddelde haf zal hem wel passen(de haf en 1 van de 2 andere ijslanders op stal passen hem wel)
darkadia schreef:Ik had er eerst een met schakelketting erin (van klassieke rijkunst), zat perfect, sloot mooi aan en inmiddels heb ik de barefoot.
Tussendoor nog 1 gehad zonder metaal erin, mara deze schoof op mijn paard enorm, of ik moest alle riempjes zo ontzettend strak doen. Ben heel blij met die van barefoot, er zit een buigzame kabel in, en is mooi breed en zacht onderlegd. EN niet onbelangrijk, deze blijft wel netjes op zijn plek.
iris1993 schreef:darkadia schreef:Ik had er eerst een met schakelketting erin (van klassieke rijkunst), zat perfect, sloot mooi aan en inmiddels heb ik de barefoot.
Tussendoor nog 1 gehad zonder metaal erin, mara deze schoof op mijn paard enorm, of ik moest alle riempjes zo ontzettend strak doen. Ben heel blij met die van barefoot, er zit een buigzame kabel in, en is mooi breed en zacht onderlegd. EN niet onbelangrijk, deze blijft wel netjes op zijn plek.
Twijfel enorm tussen de kramer en Barefoot.. Is de Barefoot veel zachter?
iris1993 schreef:Sonja_vR schreef:Als je paard een klein cobmaatje heeft/fijn neusje kan die van BF nog wel eens te groot zijn.
Mijn ijslander is er zo 1, helaas hed ik het hele spul al dik in het vet gezet voor ik het pastte.
De gemiddelde haf zal hem wel passen(de haf en 1 van de 2 andere ijslanders op stal passen hem wel)
Barefoot heeft nu ook een maat 0 dus dat moet passen.
Hoe voelt die van Barefoot? Voel je het ijzer zitten?
TinkerTreas schreef:[ [url=m/rMt9cn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb die van kramer voor een d pony met maat cob. Hij is prima passend te maken dmv extra gaatjes.
Hier bevalt hij goed. Ik gebruik hem met longeren en grondwerk. Ik rij er niet mee.
iris1993 schreef:TinkerTreas schreef:[ [url=m/rMt9cn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb die van kramer voor een d pony met maat cob. Hij is prima passend te maken dmv extra gaatjes.
Hier bevalt hij goed. Ik gebruik hem met longeren en grondwerk. Ik rij er niet mee.
Thx voor foto! Misschien hele domme vraag.. Is het nou ook mogelijk om er buiten mee te wandelen met een druk paardje?