Ik doe al 3 jaar met een kieffer halster van €30, als weidehalster iig, voor paard vast te zetten heb ik een leren.
Weggebokt
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-15 07:05
Pelryo schreef:
Touwhalster op maat laten maken? Ideaal want heeft geen clips of sluitingen. Bij aanraking met zand kan je hem gewoon wassen.
Lees OP even
NathalietjeB
Geplaatst: 25-11-15 07:17
Hier heb ik hamilton halsters, zalige kwaliteits halsters..
Jelloy
Geplaatst: 25-11-15 07:39
Drie jaar geleden een qhp halstertje voor shetje gekocht, staat erin in met de wei! Dat ding van 7,50 lheeft nog geen draadje los Normaal sloopte mijn shetje er ook 2 per jaar
Ik heb nu 3 jr een première halster. Wel een met versteviging achter de oren en op de neus. Hiervoor zijn er 4 gesneuveld nav trailerlaad problemen. Trok ze stuk, stiksel knapte, etc Voor mij niets anders meer http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... ignia-blue
huh wat gek dat ze zo snel kapotgaan... ik heb er een van harry's horse al een paar jaar en die is nog steeds gloednieuw! ik zou ze in de wei anders gewoon uitdoen, en als je je shet dan weer wilt pakken doe je m gewoon om en zo verder... anders weet ik het ook niet
dravergekkie
Geplaatst: 25-11-15 11:49
SindyKaya schreef:
Bedankt voor de antwoorden! Ik ga rondkijken
De hoofdjes zijn vrij klein, maat pony is echt te groot
Ze vallen ook niet als pony-maat maar echt een flink stuk kleiner. Zijn ook ruim te stellen
Mijn middenmaat shetlander past ze zelfs.
_00_0
Geplaatst: 25-11-15 19:34
SindyKaya schreef:
Pelryo schreef:
Touwhalster op maat laten maken? Ideaal want heeft geen clips of sluitingen. Bij aanraking met zand kan je hem gewoon wassen.
Lees OP even
hij is toch niet op maat als hij niet dicht kan met de dikke vacht? daarom een passende laten maken.
Mijn halsters gaan altijd een eeuwigheid mee, met geen enkel merk al problemen gehad.
Maar als je een halster zoekt dat echt hufterproof is, dan denk ik meteen aan een Hamilton halster.
lora22
Geplaatst: 25-11-15 19:53
had er ook last van Ik heb anderhalf jaar geleden een anky halster gekocht, die is nog steeds heel! Bij mij was de kleur er wel snel af, dat vond ik wel een beetje jammer.. Heb het halster wel in de korting gekocht trouwens hahha
Laatst bijgewerkt door lora22 op 25-11-15 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Weggebokt
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-15 19:53
Pelryo schreef:
hij is toch niet op maat als hij niet dicht kan met de dikke vacht? daarom een passende laten maken.
Én ik heb liever een gewoon halster dan touwhalster
kwita
Geplaatst: 25-11-15 19:57
ik heb altijd goedkope merkloze aanbiedingen en die gaan echt al jaaaaren mee, gewoon buiten in de weide door weer en wind incl trek en bijt acties in de weide... en gaan ze dan kapot jammer dan de laatste set is zeker al 4 jaar of ouder 24/7
Op die site hebben ze Hamilton halsters. Al jaren hele goede ervaringen mee, ook met explosieve paarden. Oerdegelijk, sjiek en heel zacht voor het paard (ook bij paarden die een heel gevoelige huid hebben.)
YMJArabians
Geplaatst: 02-12-15 20:30
Ik heb ze in allerlei kleuren en maten, van veulen tot volwassen!
Anoniem
Geplaatst: 02-12-15 20:33
Grinnikt... Bij mij blijven juist de halsters van de shet allemaal heel (heb onderhand een hele collectie opgebouwd), maar die van mijn grote sneuvelen om de haverklap. Heb ze in alle prijs klasse geprobeerd, maar uiteindelijk, gaan die goedkope van een paar euro nog het langst mee ook.