ik merk in het rijden zoveel verschil , ze houd haar hoofdje stiller en neemt het bitje netjes aan.
voor ons geen ander meer.
we willen alleen nog sparen voor de echte versie van het hoofdstel de rambo

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
grauwman schreef:Mijn grootste ergenissen zijn:
De maatvoering, full is altijd te groot en als ik een cob maat neem zijn sommige onderdelen te klein.
Neem je een hoofdstel met een kopstuk met aan beide zijde verstelbare riempjes is vaak de neusriem te groot als je al een versie kan vinden met lage neuriem.
Vindt de meest recente serie BR hoofdstellen heel mooi maar niet te krijgen met lage neusriem van Kieffer ook een mooi exemplaar gezien maar deze heeft geen blinde sluitingen.
Ik zoek een hoofdstel met niet te veel poes pas, leuke frontriem, blinde sluitingen en lage neusriem maar die zijn gewoon niet te vinden.
Lizzyy schreef:Vjestagirl schreef:Ik stoor me eraan dat alles wat je kunt kopen tegenwoordig bling heeft. Gewoon een simpel hoofdstel, zwart (evt. wit onderlegd) met een normale neusriem, gladde frontriem en zonder alle poeha is bijna niet te krijgen.
Ja hoor, EJ en Divoza eigen merk hebben datrond de 30/40 euro.
NoaHD schreef:Bruin, rondgenaaid, zacht onderlegd (lichtere kleur bruin dan de rest van het hoofdstel) zowel bij de neus als bij de oren, blinde sluitingen, mooie blingbling frontriem, gouden gespen en van soepel leer!
oftewel, mijn nieuwe hoofdstel![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sanne1994_ schreef:Hallo People, als jullie toch lekker ergernissen aan het oprakelen zijn; zouden jullie dan ook even naar mijn topic willen kijken? Ergernissen of ideeën in de paardensport! Zou je me enorm mee helpen![]()
PS: Natuurlijk ga ik ook even deze vragenlijst invullen
bibabennie schreef:NoaHD schreef:Bruin, rondgenaaid, zacht onderlegd (lichtere kleur bruin dan de rest van het hoofdstel) zowel bij de neus als bij de oren, blinde sluitingen, mooie blingbling frontriem, gouden gespen en van soepel leer!
oftewel, mijn nieuwe hoofdstel![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel mooi! Waar is deze van?
bibabennie schreef:kim345 schreef:Je hebt materiaal er nog niet tussen staan, beetje flauw maar mijn ideale hoofdstel is gemaakt van biothane
Daar had ik nog niet van gehoord! Interessant, dankjewel
Vjestagirl schreef:Lizzyy schreef:
Ja hoor, EJ en Divoza eigen merk hebben datrond de 30/40 euro.
Ja, maar dat is prut kwaliteit. Ik bedoelde iets wat ook nog wat langer meegaat en een beetje mooi blijft.