Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Snow_White schreef:Schleese heeft met dit alles rekening gehouden en hier dus een zadel voor gemaakt. Voor mij persoonlijk is het nog net niet goed passend, maar dan ben ik ook pas 20 (destijds pas 18) en was ik waarschijnlijk ook nog niet volledig in het zadel "gegroeid".
xyzutu2 schreef:_Snow_White schreef:Schleese heeft met dit alles rekening gehouden en hier dus een zadel voor gemaakt. Voor mij persoonlijk is het nog net niet goed passend, maar dan ben ik ook pas 20 (destijds pas 18) en was ik waarschijnlijk ook nog niet volledig in het zadel "gegroeid".
Wat apart; hoe weten zij dan wel hoe jouw bouw er in de toekomst uit komt te zien? Het lijkt mij heel vreemd als ik nu een zadel zou kopen dat op maat gemaakt is op basis van hoe ik er over vijf jaar uitzie. Wie weet wat er in die vijf jaar allemaal met jelichaam gebeurt (en hoe weten zij dat eigenlijk, ze kunnen toch alleen iets op maat maken op basis van hoe je lichaam er nu uitziet?). Als het nu niet 100% zit, hoe weet je dan dat dat over vijf jaar wel zo is, of dat het niet gewoon niet perfect is voor jou?
Ik vind het idee van een vrouwenzadel prima - er zijn wel meer merken die zadels specifiek voor vrouwen aanbieden en die vind ik vaak ook beter zitten dan gewone zadels, maar als ik iets op maat zou willen maken, dan zou ik wel willen dat het nu paste, want helaas kan niemand in de toekomst kijken.
)