Euroriding luxor: achterkant beweegt, hoe oplossen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 07:04

Ik sluit me aan bij maralyn en keona wat een onprofessionele reactie Aimee.. Als "ondernemer" heb je altijd mensen die eerst overal gaan informeren en daarna een keus maken waar ze met hun "probleem" naar toe gaan. Deze mensen zoeken een bedrijf een dienstverlening waar zich goed bij voelen en vertrouwen in hebben. Ook dit hoort bij "klantenwerving" in mijn ogen. Zo'n reactie is voor mij al genoeg om jou als zadelmaker/ passer niet te kiezen.. Aan jou reactie op te maken heb jij natuurlijk geen nieuwe klanten nodig maar wil je alleen interessant doen...

Anoniem

Re: Euroriding luxor: achterkant beweegt, hoe oplossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 07:10

Maar wat ik niet helemaal begrijp.. Dit kan 1001 redenen hebben zonder filmpje oid is er eigenlijk totáál geen zinnig woord over te zeggen. En dan begrijp ik Aimee haar reactie ook wel voor niets gaat de zon op.. Want om er wat zinnigs over te kunnen zeggen zal je langs moeten komen en dat doet begrijpelijk niemand gratis.

Ik heb zelf ook brede paarden gereden die erg schommelden maar je zadel mag daarbij nooit los van de rug heen en weer bewegen, dan past het gewoon niet. Maar wat er niet past is niet vanaf een beeldscherm te zeggen. En dat er al veel geld in gestoken is , is héél zuur maar daar wordt het huidige probleem niet anders van.

Davlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 07:41

Sorry als ik op jouw tenen heb getrapt Aimee, dat was niet mijn bedoeling.

Bekijk het ook een beetje langs mijn kant: ik heb al zoveel kosten gedaan aan zadelpassers die het wel zouden weten dat ik het nu op een ruimere/bredere manier wilde proberen. Het is immers mijn schuld niet (en ook niet die van jou) dat jouw concurrenten/collega's mij vooral zadels wilden aansmeren en daardoor mijn vertrouwen hebben weggenomen.

Ik begrijp dat om 'echt' goed advies te geven er iemand eens moet komen kijken. Maar ik ben/was nu op zoek was naar iemand die ik kan vertrouwen met een verhaal dat ik kan begrijpen en die me niet opnieuw een zadel wil verkopen.

Ik begrijp jouw frustratie hoor, ik hoop dat je die van mij ook wat begrijpt.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:32

Ik snap het wel een beetje hoor. Ik heb wel 5 pruts "zadelpassers" bij mijn paard gehad waarvan ik dacht dat die het wel wisten, en heb nu mijn 3e (maat)zadel aangemeten door écht kundige mensen (nummer 6 inderdaad). Ja een rib uit mn lijf verder, maar ik vind dat ik het naar mijn paard toe verplicht ben een goed zadel aan te laten meten (of passen indien je met een confectiezadel weg komt). Sterker nog, hij wilde gewoon niet meer lopen dus ik moest wel.

Vanachter een computer kan je gewoon enkel maar gissen, en bontjes en onderleggers zijn een lapmiddel. Wanneer je met een slecht passend zadel door blijft rijden bestaat de kans dat je straks nog verder van huis bent door DA kosten.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:38

Bij mij speelde hetzelfde. Mijn zadelmaker had er een smallere boom ingezet echter bleek deze te smal mijn paardje liep niet meer. Nu heb ik een andere zadelmaker en die zegt dat ik gewoon de wijde boom erin moet laten want deze is goed voor mijn paard alleen de kussens moeten voor wat opgevuld worden.
Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik denk dat je er een zadelmaker naar moet laten kijken wat in jouw geval het beste is.