Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jorika1986 schreef:Hier van alles en nog wat uit het buitenland laten komen, maar dat is ook wel een aantal keren goed mis gelopen!
1 pakket was volledig kwijt geraakt, totdat ik een prive bericht van een dame uit Amsterdam ontving.
''Je pakket is hier een tijdje geleden bezorgd, wil je dat ik hem naar je toe zend of kom je hem halen?''
De inhoud was best kostbaar en om het pakket niet weer uit het oog te verliezen maar gaan halen...
Heb zelf nog nooit invoerkosten moeten betalen. Maat van mij wel, was uiteindelijk duurder uit als dat hij het hier gekocht had.
Dus pas erop. Als je het in Europa kunt bestellen, doe het dan.
Kun je het hier echt niet krijgen, en je wilt het persee, zul je de gok moeten wagen of niet.
Metaxa schreef:jorika1986 schreef:Hier van alles en nog wat uit het buitenland laten komen, maar dat is ook wel een aantal keren goed mis gelopen!
1 pakket was volledig kwijt geraakt, totdat ik een prive bericht van een dame uit Amsterdam ontving.
''Je pakket is hier een tijdje geleden bezorgd, wil je dat ik hem naar je toe zend of kom je hem halen?''
De inhoud was best kostbaar en om het pakket niet weer uit het oog te verliezen maar gaan halen...
Heb zelf nog nooit invoerkosten moeten betalen. Maat van mij wel, was uiteindelijk duurder uit als dat hij het hier gekocht had.
Dus pas erop. Als je het in Europa kunt bestellen, doe het dan.
Kun je het hier echt niet krijgen, en je wilt het persee, zul je de gok moeten wagen of niet.
Ik zal goed kijken naar de schade vergoeding, en voor als het pakketje kwijt raakt.
In Europa kan ik dit type niet vinden, dus ga er goed of nadenken of ik de gok wil wagen...
cissy schreef:Metaxa schreef:In Europa kan ik dit type niet vinden, dus ga er goed of nadenken of ik de gok wil wagen...
Misschien Arthur een mailtje met foto sturen? Zou zomaar kunnen dat hij ze heeft liggen.
DubbelDun schreef:USPS -invoer handelt nu ook http://Post.nl af, dus met de douane zelf heb je verder niets te maken.
Je betaald idd aan de deur, maar USPS veel goedkoper dan de andere carriers.
Ik heb daar persoonlijk altijd wel iets meer voor over. Daarbij is een pakket altijd traceerbaar het blijft onder fedex en wordt niet overgedragen en niet om genummerd etc.
DubbelDun schreef:Dat omnummeren is idd een probleem, maar als je het USPS-nummer hebt kunnen ze zo nakijken wat het TPG-nummer geworden is.
Maar zit bij Fedex de invoer/btw er ook al bij ?
) Nicky91 schreef:Oke dus het is eigenlijk heel moeilijk te vertellen of je uiteindelijk duurder of goedkoper uit bent als je iets besteld? Op de goede gok dus![]()
Het gaat nog niet zo zeer om nu gelijk, maar ik vind dat ze op de Amerikaanse markt veel mooiere spullen en een groter assortiment hebben dan hier qua western spullen... Op zich wel logisch, maar ook wel jammer

.