Welk bit is dit? Meermaals gebroken, puntig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 18:45

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik had gehoopt dat ik iets zou lezen wat het aannemelijker zou maken dat dit bit voor speciale doeleinden gebruikt wordt en in dat gebruik niet erg schadelijk zou zijn, maar helaas.

Zinzi_jewel schreef:
En waarom in een bouwmarkt ?

Net zoals we hier tuincentra hebben die niet alleen plantjes maar ook dierenspullen en daarbij dus ook paardenspullen verkopen, is het in veel landen veelvoorkomend om een soort bouwmarkt te hebben die dierenspullen verkoopt. Net zoals hier, waar het een kleine winkel betrof waar een rek van nog geen meter aan paardenspullen stond.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:50

Ik zit te denken, waar zou je deze kunnen bestellen? Ik heb wel interesse.

Voor in de slaapkamer uiteraard als mijn vriend blijft slapen ~~}> :=

SayaJones

Re: Welk bit is dit? Meermaals gebroken, puntig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:33

Azmay schreef:
Lon schreef:
Maar waarom zou je dan op de rest ook punten maken? Om het beter van links naar rechts te kunnen trekken? (Ergens vind ik het geruststellend dat ik hier geen snars van begrijp)

Jup, zagen noemt men dat.. Paarden zullen wel eelt op hun mond krijgen denk ik zo..

Aahh daar komt het woord 'zagen' vandaan (als paardenterm) :+

Ik hoop dat dit soort exemplaren alleen op van die C&A paardjes wordt gebruikt...

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:51

Helaas, dit fietskettingbit wordt in de western wel degelijk gebruikt. Helaas... Horen niet in een paardenmond thuis. Zelfs een kennis die echt niet vies was van een straf bit, wilde dit niet gebruiken wegens marteltuig

Buuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:44

Die heb ik hier nooit gezien, ik kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n bit durft rond te lopen. Ik bedoel ik denk dat ik toch even kijk wat dat is ( soms zie je van die dingen dat je hersens het gewoon echt ff niet kunnen bijhouden ) en op moment dat dat in een paardenmond wordt gepropt mijn 0-10 persoonlijkheid het overneemt....

Lotus83

Re: Welk bit is dit? Meermaals gebroken, puntig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:08

Prachtig.. ga ik meteen bestellen, misschien dat ik haar dan wel in dr krul kan trekken -O-

Pff.. Wie verzint zoiets. .

Las dat iemand zei dat er nog wel ergere bitten zijn? Erger dan dit?
Waarom word het überhaupt gemaakt?